junkentroepquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
voor goede gesprekken heb ik liever pep
ik heb niet eens een katquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb jij ooit je kat mdma gevoerd?
ja is echt geweldigquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Urenlang gepraat met mijn beste vriendin onder invloed van pep. Hele nacht lang alleen maar praten, praten en nog meer praten met elkaar
dat is coke net zo goedquote:
ja, iedereen wel denk ik, maar komt meestal niet veel zinnigs uit danquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik lul sowieso altijd al veel met drank
Oh bij nacht 2 ga ik weer slapen hoor. Alleen avond, nacht en overdag gebruiken. Althans zo deed ik het, nu zal ik geen pep meer doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:47 schreef deadprez het volgende:
en dan tijdens nacht 2 worden de gesprekken steeds waziger tot je compleet langs elkaar heen loopt te lullen
Ik ben altijd zinnig tochquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, iedereen wel denk ik, maar komt meestal niet veel zinnigs uit dan
in m'n ergste periode was t gewoon van vrijdag tot maandag wakker zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh bij nacht 2 ga ik weer slapen hoor. Alleen avond, nacht en overdag gebruiken. Althans zo deed ik het, nu zal ik geen pep meer doen.
zekerquote:
slaaplkkrquote:
Oh nee dat zou ik echt niet kunnen. Bij nacht 2 moet ik slapen, anders word ik echt pissig.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
in m'n ergste periode was t gewoon van vrijdag tot maandag wakker zijn![]()
quote:
ik zou het nu ook niet meer kunnenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee dat zou ik echt niet kunnen. Bij nacht 2 moet ik slapen, anders word ik echt pissig.
verstandigquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Doe nu niets meer, alleen beetje wiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |