SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
ghbquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat heb jij gebruikt.
Dat is geen alcohol gewest.
Ik heb altijd koppijn als ik wakker word. Niet meteen na het zuipen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Half 1 naar huis, half 2 hoofdpijn.
Uh oke.
Geen ide e is toch zoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Half 1 naar huis, half 2 hoofdpijn.
Uh oke.
Beetje wiet alleen niet veelquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat heb jij gebruikt.
Dat is geen alcohol gewest.
JUNKquote:
Ik ga zo toch slapen dus boeienquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet sos gebruiken als je door wilt gaan.
enige waar sos goed voor is ja, beetje helder worden als je tyfuszat bentquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet sos gebruiken als je door wilt gaan.
En goede gesprekken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
enige waar sos goed voor is ja, beetje helder worden als je tyfuszat bent
ahhwquote:
voor goede gesprekken heb ik liever pepquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En goede gesprekken.
En daarna een cokedick.
Urenlang gepraat met mijn beste vriendin onder invloed van pep. Hele nacht lang alleen maar praten, praten en nog meer praten met elkaarquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
voor goede gesprekken heb ik liever pep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |