Daar zullen de planten goed van gaan groeienquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:37 schreef Merel1808 het volgende:
Bij duiken gebruik je zakjes of blokken lood, misschien kun je 1 zakje loodkorrels verdelen over de potjes?
Zal die planten toch worst wezen wat er onderin hun pot ligt? Helemaal als je het nog in een boterhamzakje stopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:06 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Daar zullen de planten goed van gaan groeien
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zal die planten toch worst wezen wat er onderin hun pot ligt? Helemaal als je het nog in een boterhamzakje stopt.
Heb ik gemist dat iemand de planten ging opeten? Als je een beetje lood in een plastic zakje onderin een dichte pot stopt zie ik niet hoe dat tot Flint-taferelen leidt, maar ik leer graag iets nieuws, dus enlighten me!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:51 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Ik stel voor dat je in Flint gaat wonen.
Een plastic zakje vertraagt het gif slechts. En planten gaan knetterdood aan loodvergiftiging, net als mensen en alle dieren. Hoewel, er zal ergens wel een bizarre bacterie zijn die gedijt op lood.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:02 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Heb ik gemist dat iemand de planten ging opeten? Als je een beetje lood in een plastic zakje onderin een dichte pot stopt zie ik niet hoe dat tot Flint-taferelen leidt, maar ik leer graag iets nieuws, dus enlighten me!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |