welke dier zou je worden?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
Somewhere in the near future, single people face a choice: Join a program to find a mate in forty-five days or be transformed into an animal.
nice
Godver ebola wat kansloosquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:10 schreef deadprez het volgende:
i Top 100 van vrijdag 4 maart 2016
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 370 HPLC
soww
zo rol ik nie broquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:11 schreef deadprez het volgende:
inb4 haha grapje wilde helemaal nie spelen
jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je wezen kijken met je vriendje?
Waarom pijnig je jezelf?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
https://www.instagram.com/onehungryjew/ Ik volg dus dit. Damn.
ik vind je gewoon leukquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom ben jij echt overal zo overdreven irritant aanwezig?
gehacked door facking daeshquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je sig van scarlet is raar.
http://webmailprovider.be
قال الله تعالى:{ وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَquote:
Ik zie het woordje allah daar zo'n 5 x in staanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:31 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
قال الله تعالى:{ وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ
Ik zie hier alleen maar tekentjes in. Wat staat er?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zie het woordje allah daar zo'n 5 x in staan
Mijn arabisch is niet zo perfect, het is een vers uit de koranquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie hier alleen maar tekentjes in. Wat staat er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |