ik ook wel een paar jaar, maar vooral op de FPquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik lurkte 5 jaar voordat ik een account maakte
Sorry, dat van mij was een quote. Ik hooguit een paar jaar af en toe en idd op de fpquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ook wel een paar jaar, maar vooral op de FP
ik had ook zolang een account met 2 posts ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik lurkte 5 jaar voordat ik een account maakte
oh, van wie?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, dat van mij was een quote. Ik hooguit een paar jaar af en toe en idd op de fp
nja het was er vroeger ook wel andersquote:
truequote:
Zeker waar, af en toe kijk ik nog wel eens oude nieuwsberichten terug. Zelfde users zijn er vandaag de dag nog steeds, maar echt totaal doorgeslagen met hun meningquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja het was er vroeger ook wel anders
Viel me trouwens wel weer op de laatste weken. Op schepen doorgaans linkse mensen en op platforms rechts.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:40 schreef deadprez het volgende:
maar ik heb sws het idee dat heel FOK! vroeger linkser was
Klopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker waar, af en toe kijk ik nog wel eens oude nieuwsberichten terug. Zelfde users zijn er vandaag de dag nog steeds, maar echt totaal doorgeslagen met hun mening
Dat is dan weer niet waar, is altijd wel een holletje voor rechtse rakkers geweest. Alleen nu wordt het gedomineerd door domrechtsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:40 schreef deadprez het volgende:
maar ik heb sws het idee dat heel FOK! vroeger linkser was
misschien omdat mensen op schepen ook een stuk meer in aanraking komen met andere culturen in veel verschillende landen en zo?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Viel me trouwens wel weer op de laatste weken. Op schepen doorgaans linkse mensen en op platforms rechts.
Ze wil slowchatten in KLB FBquote:
Dat zou ook kunnen inderdaad; het valt nu gewoon meer op omdat het de overhand heeft. Wel jammer.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet waar, is altijd wel een holletje voor rechtse rakkers geweest. Alleen nu wordt het gedomineerd door domrechts
Al sinds US gesloten is. Met je uitdelen en incasserenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oke, dus iedereen zit gewoon lekker hier
Zou kunnen. Beter opgeleid ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien omdat mensen op schepen ook een stuk meer in aanraking komen met andere culturen in veel verschillende landen en zo?
Het is wel een stuk rustiger geworden sindsdienquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Al sinds US gesloten is. Met je uitdelen en incasseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |