SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:
moet guus wel ooit nog online komen om de ban op te heffenquote:
waar is die eigenlijk geblevenquote:
Daar wacht ik nog even op, ik heb ook nog wat te zeggen daar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet guus wel ooit nog online komen om de ban op te heffen
Laat maar, die pi weer.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar wacht ik nog even op, ik heb ook nog wat te zeggen daar.
ik was goeie mod die 2 keer dat ik online wasquote:
wat is er mis met die piquote:
Tempoteam?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik was goeie mod die 2 keer dat ik online was
Ik kan er wel komen onder WCH's accountquote:
waquote:
nerdquote:
Het waren 2 fantastische dagen.quote:
Nooit geweest en ik weet het ook niet eens te vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar wacht ik nog even op, ik heb ook nog wat te zeggen daar.
Bedankt, ik vind jou namelijk 3.14159654 keer niksquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
oh ik bedoel wat tof dat je goed bent met cijfers vind ik echt knap van je
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedankt, ik vind jou namelijk 3.14159654 keer niks
quote:
Je hebt helemaal gelijk, dacht al dat er iets fout wasquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Klopt niet. Na de negen komt een twee.
maar je kent die shit uit je hoofd dus of wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, dacht al dat er iets fout was
Maar goed dat je niet de enige nerd bent dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, dacht al dat er iets fout was
Ik tot 6 cijfers achter de komma. Standaard shit. Ik gebruik dat zo vaak. Net als de wortel uit 2 en 3 enzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar je kent die shit uit je hoofd dus of wat?
Man het zijn 10 cijfers ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar je kent die shit uit je hoofd dus of wat?
ik ben cijfergehandicaptquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Man het zijn 10 cijfers ofzoJe kent miljard toch ook uitschrijven in cijfers ;s
Oneindig veel eigenlijk. 3.141592653589793238462643383279502884197169399375105820974944592307816406286 ... Zijn de eerste honderd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Man het zijn 10 cijfers ofzoJe kent miljard toch ook uitschrijven in cijfers ;s
ik weet niet eens wat dat isquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:15 schreef HPLC het volgende:
ik weet alleen e1 niet meer, iets met 2.7...![]()
Op zich is het mooi getatoeëerd, maar ik blijf het zonde vinden. Koop dan zo'n trui denk ik danquote:
e=mc2 trooper was een goeie cheat in age of empiresquote:
Liefst helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:18 schreef deadprez het volgende:
meisjes moeten niet zo'n grote tatoeages nemen
Dat is alleen een heel andere equote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
e=mc2 trooper was een goeie cheat in age of empires
ohquote:
Haha, ja. Of die auto met rocketlauncher. ICBM ofzo was die code.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
e=mc2 trooper was een goeie cheat in age of empires
ja zo'n blauwe auto was dat toch. code weet ik niet meerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Haha, ja. Of die auto met rocketlauncher. ICBM ofzo was die code.
Bigdaddyquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zo'n blauwe auto was dat toch. code weet ik niet meer
Simcity3000 is makkelijk man. Gewoon afval importeren en in energie-opwekkende verbrandings-ovens verbranden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:23 schreef HPLC het volgende:
Ik weet nog:
Total Annihilation: iamweakZag je de hele map
Sim City 3000: callcousinvinnie: kreeg je geld dacht ik
nee das uit 1 zo te zien, in 2 was het how do you turn this onquote:
yehquote:
Ik heb 1, 2 en 3 gespeeld. 2 The Conquerors vond ik de beste.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee das uit 1 zo te zien, in 2 was het how do you turn this on
ja eensquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb 1, 2 en 3 gespeeld. 2 The Conquerors vond ik de beste.
Aberquote:
Toen was ik 10, het enige leuke was ufo's en tornado's sturenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Simcity3000 is makkelijk man. Gewoon afval importeren en in energie-opwekkende verbrandings-ovens verbranden.
quote:
Ge unmatchedquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe is het nou met die tindermatch afgelopen eigenlijk?
Ik dacht dat je om het hoekje mee gluurde, je hebt altijd wel een plekje in mijn hartje hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:27 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Fijn dat je me ook ff een link stuurt.
Ik ken mijn plek wel weer
Ik speel het af en toe nog wel 'ns, maar speel liever Civ3quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
binnenkort weer eens installeren denk ik
Tornado's kwamen gewoon langs toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toen was ik 10, het enige leuke was ufo's en tornado's sturen
dat vind ik te ingewikkeldquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik speel het af en toe nog wel 'ns, maar speel liever Civ3
je kon ook zelf rampen aanzettenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Tornado's kwamen gewoon langs toch?
Altijd als je net iets duurs had gebouwd
hier moet je zijnquote:
Linkje?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:31 schreef deadprez het volgende:
heb ik nou die nieuwe user met dat voorsteltopic meteen weggejaagd of wat
kloontjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / voorstelronde DETELEVISIEKIJKER
wss wel iddquote:
heheh klopt iddquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tweede post "pics van je zusje"
ik weet genoeg
Ik lurkte 5 jaar voordat ik een account maaktequote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh klopt iddal zal hij vast zeggen dat hij hier gewoon al heel lang meeleest
ik ook wel een paar jaar, maar vooral op de FPquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik lurkte 5 jaar voordat ik een account maakte
Sorry, dat van mij was een quote. Ik hooguit een paar jaar af en toe en idd op de fpquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ook wel een paar jaar, maar vooral op de FP
ik had ook zolang een account met 2 posts ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik lurkte 5 jaar voordat ik een account maakte
oh, van wie?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, dat van mij was een quote. Ik hooguit een paar jaar af en toe en idd op de fp
nja het was er vroeger ook wel andersquote:
truequote:
Zeker waar, af en toe kijk ik nog wel eens oude nieuwsberichten terug. Zelfde users zijn er vandaag de dag nog steeds, maar echt totaal doorgeslagen met hun meningquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja het was er vroeger ook wel anders
Viel me trouwens wel weer op de laatste weken. Op schepen doorgaans linkse mensen en op platforms rechts.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:40 schreef deadprez het volgende:
maar ik heb sws het idee dat heel FOK! vroeger linkser was
Klopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker waar, af en toe kijk ik nog wel eens oude nieuwsberichten terug. Zelfde users zijn er vandaag de dag nog steeds, maar echt totaal doorgeslagen met hun mening
Dat is dan weer niet waar, is altijd wel een holletje voor rechtse rakkers geweest. Alleen nu wordt het gedomineerd door domrechtsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:40 schreef deadprez het volgende:
maar ik heb sws het idee dat heel FOK! vroeger linkser was
misschien omdat mensen op schepen ook een stuk meer in aanraking komen met andere culturen in veel verschillende landen en zo?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Viel me trouwens wel weer op de laatste weken. Op schepen doorgaans linkse mensen en op platforms rechts.
Ze wil slowchatten in KLB FBquote:
Dat zou ook kunnen inderdaad; het valt nu gewoon meer op omdat het de overhand heeft. Wel jammer.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet waar, is altijd wel een holletje voor rechtse rakkers geweest. Alleen nu wordt het gedomineerd door domrechts
Al sinds US gesloten is. Met je uitdelen en incasserenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oke, dus iedereen zit gewoon lekker hier
Zou kunnen. Beter opgeleid ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien omdat mensen op schepen ook een stuk meer in aanraking komen met andere culturen in veel verschillende landen en zo?
Het is wel een stuk rustiger geworden sindsdienquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Al sinds US gesloten is. Met je uitdelen en incasseren
gejat van the revenantquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:50 schreef Remqo het volgende:
Vikings was ook weer leuk, bietje met een beer vechten
gwn netflixquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen House of Cards bingewatchenOf is er al wat te vinden
Gelezen ja, nu kan skyereeks tot de Mquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
http://marvel.com/news/tv(...)renewed_for_season_4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar heb je dat gehoord, ik vind alleen maar links van dat een nieuw seizoen niet gaat gebeurenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:50 schreef deadprez het volgende:
er komt een nieuw seizoen van arrested development![]()
als we toch aan het juichen zijn om series
http://www.cinemablend.co(...)ming-2016-72241.htmlquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar heb je dat gehoord, ik vind alleen maar links van dat een nieuw seizoen niet gaat gebeuren
Ja zie het, ben eerste al aan het binnentrekkenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerste 6 afleveringen ofzo staan al online dan op kat
http://tvseriesfinale.com(...)-says-jason-bateman/quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.cinemablend.co(...)ming-2016-72241.html
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus mag je maar illegaal die shit kijken?
ohquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://tvseriesfinale.com(...)-says-jason-bateman/
van een paar dagen geleden
Niet gezien.quote:
Mijn telefoon wil niemand hebben en m'n fiets heeft een prima slot.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
k, moet je ook niet zeiken als iemand je telefoon of fiets jat
dacht dat je geen mocro wasquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
fietsen zouden collectief eigendom moeten zijn
bedrijven ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
quote:
jaquote:
ja maar dan zonder allemaal dode mensen en zoquote:
Doe normaal.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha autist, wie ergert zich daar nou aan?
Ehm nee bedanktquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
pijltje PI wordt alleen gebruikt door mensen die serieus zijn en jou op dat moment het liefst levend zien verbrandenquote:
Oh ok.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pijltje PI wordt alleen gebruikt door mensen die serieus zijn en jou op dat moment het liefst levend zien verbranden
fase waar je even doorheen moetquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar dan zonder allemaal dode mensen en zo
een dure fiets hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga mn dure fiets toch niet weggeven aan een tokkie die het dan direct de vernieling in rijdt
het is dus niet "mn" maar "onze" dure fietsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga mn dure fiets toch niet weggeven aan een tokkie die het dan direct de vernieling in rijdt
Oehoe oehoerend hardquote:
ik vind jou altijd aardig vriendquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:00 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb een mocrograpje gemaakt bij deadprez jongens, hoe lang denken jullie dat het duurt voordat hij me weer aardig vindt
quote:A Student Left A Tampon In For 9 Days And She Ended Up In Hospital
dat was me al duidelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan is deze relatie een one-way street
dit was ook het eerste dat ik dachtquote:
Kent is Engeland toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Emily Pankhurst, a 20-year-old student from Kent.
Kenners wetenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit was ook het eerste dat ik dachtklopt ook nog
snap ik, je moet om je reputatie denken natuurlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee hoor ik vind je wel aardig
zou dit alleen nooit in de KLB SC zeggen
ja toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:02 schreef Amarantha het volgende:
Kent is in Engeland? Weer wat geleerd.
e-cred beste credquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap ik, je moet om je reputatie denken natuurlijk
nu je er weer bent kan het weer geopend worden, stuur een mod ff DMquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:02 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh zijn jullie hier. Kreeg een ban en gelijk hele KLB SC weg ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |