ik zal jou ffe afvallenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inb4: zou eens tijd worden dat je afvalt
worthless without picsquote:
je mag me ook aanvallenquote:
Dat kan ik bevestigenquote:
ik ben schijnbaar de enige die jou niet heeft gezien ooitquote:
Heb jij je testament al opgemaakt?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zal jou eens bevestigen... ken je het nieuwe testament?
maar ik ben lelijk en reflecteer dat graag aan anderenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij deed net lelijk tegen mij hoor... kweenie
Waarom denk je dat ik zo post als ik post....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ik ben lelijk en reflecteer dat graag aan anderen
Ik dacht dat wij wat speciaals haddenquote:
Hij noemde je kaal, is gewoon een feitquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij deed net lelijk tegen mij hoor... kweenie
Waardevol erfstukquote:
mn moeder is er aan gewend, maar ik mag de kinderen van mn zus niet meer zien omdat ze anders nachten wakker liggen met paniekaanvallenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ben zo graflelijk dat zelfs mijn moeder een beetje moet overgeven als ze me ziet
vond het niet kunnen, ik verwacht wel dat je een beetje achter me staat he... ik doe ook altijd aardig tegen jou, debiele guppenkopquote:
Mijn zoontje vraagt regelmatig aan mamma of dat monster op de bank echt isquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mn moeder is er aan gewend, maar ik mag de kinderen van mn zus niet meer zien omdat ze anders nachten wakker liggen met paniekaanvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |