quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben zo ongelofelijk klaar met jou, jij gaat niet bepalen wat ik wel en niet zeg, je bent helemaal niets voor mij, je bent een 0.
precies als zn kale hoofdquote:
Echt een WCH0quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben zo ongelofelijk klaar met jou, jij gaat niet bepalen wat ik wel en niet zeg, je bent helemaal niets voor mij, je bent een 0.
Ja gvd, ik vertrouwde jou, ik dacht in jou een echte vriend te hebben gevonden, door Hermann en dun... valt me zo tegen ditquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik stik bijna in mijn etenWel briljante zin eigenlijk
nee ik bepaal datquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
trust no onequote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja gvd, ik vertrouwde jou, ik dacht in jou een echte vriend te hebben gevonden, door Hermann en dun... valt me zo tegen dit
oke mevrouw godinquote:
Helaas val ik ook op dom, dus ik moet toch voor iemand anders gaanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]wat hebben we het toch goed zo saampjes he
Ik gedraag me vaak domquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas val ik ook op dom, dus ik moet toch voor iemand anders gaan
o kut ik val dus ook afquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas val ik ook op dom, dus ik moet toch voor iemand anders gaan
inb4: zou eens tijd worden dat je afvaltquote:
Ik wilde hem al niet makenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inb4: zou eens tijd worden dat je afvalt
kunnen die zelfstandig adem halen?quote:
ik ook niet, want liefffje schijnt nogal aantrekkelijk te zijn, maar zo'n voorzet kun j niet laten liggen..quote:
madeliefff isquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, want liefffje schijnt nogal aantrekkelijk te zijn, maar zo'n voorzet kun j niet laten liggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |