dat is toch normaal jouw doelgroep?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:49 schreef Crip het volgende:
Vandaag kwam een man van in de 40-50ish mn vriendin en ik vragen of we koffie met hem wilde drinken en daarna mee naar zijn huis wilde.Echt zo'n vieze oude wch
Dat is ook niet moeilijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hplclown, zelfs wch maakt betere grapjes
Nou ja zegquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:49 schreef Crip het volgende:
Vandaag kwam een man van in de 40-50ish mn vriendin en ik vragen of we koffie met hem wilde drinken en daarna mee naar zijn huis wilde.Echt zo'n vieze oude wch
Dus ik hoef m'n rolschaatsen niet aan te trekken?quote:
hehequote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:49 schreef Crip het volgende:
Vandaag kwam een man van in de 40-50ish mn vriendin en ik vragen of we koffie met hem wilde drinken en daarna mee naar zijn huis wilde.
alleen op mn hoofdquote:
dankjequote:
Maar telkens als ik wat terugtyp dan ben je weer een uur wegquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ffe dimmen ja! Haha ik stalk je vandaag
Druk enzoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar telkens als ik wat terugtyp dan ben je weer een uur weg
doe dat dan ook niet, koekenbakkerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar telkens als ik wat terugtyp dan ben je weer een uur weg
ja je had moeten zeggen "wacht mijn vader komt zo dan gaat hij ook gezellig mee" kijken hoe snel hij weg isquote:
ik was de koekjesbakker tochquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe dat dan ook niet, koekenbakker
Ja jeetjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe dat dan ook niet, koekenbakker
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tja... nu je het zo stelt passen jullie best bij elkaar, val je op dom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |