Haha.quote:
Niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:53 schreef YazooW het volgende:
Altijd voorzichtig zijn met die DailyMail artikelen.
Als al die vluchtelingen op een openbare WiFi zitten, hoe kunnen ze dan individueel getraceerd worden?
Ja ik weet het, maar het is om je kapot te lachen, en het is best logisch. Het is algemeen bekend dat je dat beter niet in Duitsland kan doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:53 schreef YazooW het volgende:
Altijd voorzichtig zijn met die DailyMail artikelen.
Als al die vluchtelingen op een openbare WiFi zitten, hoe kunnen ze dan individueel getraceerd worden?
Precies, is toch om je kapot te lachen. Van een kale kip kun je niet plukken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:07 schreef Baas_bas het volgende:
Wtf
Gaan ze ook nog boetes krijgen voor alle aanrandingen of zo?
Ze hebben wel hun prioriteiten op orde daar.
Tevens hebben die gasten niet eens geld dus waar moeten ze dit van betalen?
Hoeveel eigen geld mogen die gasten eigenlijk hebben dan? Wordt alles van ze afgepakt als ze eenmaal in Duitsland zijn, lijkt me niet toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:08 schreef Murdera het volgende:
"Vluchtelingen"=\= arm
Los van wat er van waar is en of ze gepakt kunnen worden natuurlijk.
Briljant gewoonquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:51 schreef BoneThugss het volgende:
Vluchtelingen in Duitse opvangkampen lopen het risico een flinke boete te krijgen. De asielzoekers downloaden massaal films om de tijd te verdoen, maar maken zich tegelijkertijd schuldig aan het schenden van het auteursrecht.
Dat meldt The Daily Mail. Een Syrische asielzoeker zou reeds een dwangsom van 900 euro hebben ontvangen voor het plukken van torrents. Ook grote Hollywood studio's zouden zich met de kwestie bemoeien. Advocatenkantoor Waldorf Frommer in Munchen de makers representeren om de confrontatie met de downloadende vluchteling aan te gaan.
"Veel vluchtelingen weten niet dat het downloaden van films met gedeelde bestanden illegaal is en dat kan leiden tot hoge boetes in Duitsland", weet Holger Bleich, editor van computermagazine c't.
Bronnen: http://www.powned.tv/nieu(...)en_boete_voor_d.html
http://www.dailymail.co.u(...)l-twitter_mailonline
Het is een bericht van PowNed en die linkt weer door naar The Daily Mail, vandaar. Ik moest hier toch wel een beetje om lachen. Maar ik vraag me dan gelijk af, hoe gaan die vluchtelingen dat betalen?
vraag me ook af hoe ze achter de identiteit komen van die gastenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:26 schreef Infection het volgende:
Allemaal op hetzelfde netwerk waarschijnlijk, dus wordt nog moeilijk om te achterhalen wie wat gedownload heeft. En als er boetes opgelegd worden zal de staat die wel moeten betalen.
ich habe es nicht gewusstquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dan doe je toch gewoon een "ich nicht begreip"
Aah, dank.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:33 schreef freako het volgende:
Hier het artikel waar de Daily Mail zich op baseerde:
http://m.heise.de/ct/ausg(...)-Visier-3122427.html
De beheerder van de gebruikte internetverbinding is dan toch gewoon verantwoordelijk?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:26 schreef Infection het volgende:
Allemaal op hetzelfde netwerk waarschijnlijk, dus wordt nog moeilijk om te achterhalen wie wat gedownload heeft. En als er boetes opgelegd worden zal de staat die wel moeten betalen.
Als het goed is wel. Maar ik denk dat er op zo'n moment wel rekening gehouden wordt dat er meerdere mensen op zo'n netwerk zitten. Anders zou een hotel bijvoorbeeld ook aangeklaagd kunnen worden voor downloaden, lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
De beheerder van de gebruikte internetverbinding is dan toch gewoon verantwoordelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |