quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat was ook mijn planMaar er zijn geen bomen, dus als je s' ochtends ff moet kakken zit je wel out-in-the-open zeg maar
Dit is mijn badboy
Netjes hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke trail ga je lopen?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik ga naar Jotunheimen nationaal park, en daar heb je dan gewoon van die losse trails. Die knoop ik dan aan elkaar en ik plan om 8 dagen te lopen, en dan 2 dagen gewoon chillen aan zo'n meer of op een berg ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes hoor.
Welke trail ga je lopen?
Ziet er nice uitquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga naar Jotunheimen nationaal park, en daar heb je dan gewoon van die losse trails. Die knoop ik dan aan elkaar en ik plan om 8 dagen te lopen, en dan 2 dagen gewoon chillen aan zo'n meer of op een berg ofzo
Ja is echt sickquote:
Maar als het allemaal trails zijn die je 6-8 uur doet heb je dan daar niet een guesthouse waar jek na slapen die het begin is van al die wandelingen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja is echt sick![]()
maar ik heb nu allemaal shit nodig, zoals een solar charger, gasbrander, lichtgewicht pan, etc. etc.![]()
![]()
Ik hoop onder de 15kilo te blijven qua tas
Ja in principe loop je van hut naar hut, maar ik vind het cooler om in een tent te slapen. Gewoon de echte natuur ervaren enzoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als het allemaal trails zijn die je 6-8 uur doet heb je dan daar niet een guesthouse waar jek na slapen die het begin is van al die wandelingen?
Heeft ook wel wat jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja in principe loop je van hut naar hut, maar ik vind het cooler om in een tent te slapen. Gewoon de echte natuur ervaren enzoEn dan ook gewoon op een halfuur daar vanaf in de natuur staan ofzo
En je kunt die hutten ook niet reserverenquote:
Heb je ook geen B&Bs aan het einde van zo`n wandeling?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En je kunt die hutten ook niet reserveren![]()
Dus al zou je daar aankomen zonder tent en er is geen plek, dan heb je een probleem
Nope, Het is steeds 1 hutje op 6-8 uur lopen. Gewoon 1 gebouwtje. Daar kun je dan ook proviand halenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je ook geen B&Bs aan het einde van zo`n wandeling?
Hm wel heel wat anders dan die PCT dus. Als je daar ietwat afwijkt van de route heb je gewoon genoeg accommodatie. Mja, ook wel stuk duurder natuurlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nope, Het is steeds 1 hutje op 6-8 uur lopen. Gewoon 1 gebouwtje. Daar kun je dan ook proviand halen
Ja achquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm wel heel wat anders dan die PCT dus. Als je daar ietwat afwijkt van de route heb je gewoon genoeg accommodatie. Mja, ook wel stuk duurder natuurlijk
Daar is niks mis mee inderdaadquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En voor de rest zijn er bergmeren
Onder de 15 hahahahahahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja is echt sick![]()
maar ik heb nu allemaal shit nodig, zoals een solar charger, gasbrander, lichtgewicht pan, etc. etc.![]()
![]()
Ik hoop onder de 15kilo te blijven qua tas
Ik zit normaal gesproken altijd onder de 15quote:
Wat heb jij een vieze smaak betreffende het achterwerk van de vrouw zegquote:
Eindelijk Crime & Punishment uitgelezen. Duurde wel iets langer dan ik gehoopt had maar okequote:Op zondag 6 maart 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker nummertje voor het volksmuziektopic.
Hoe lang over gedaanquote:Op zondag 6 maart 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eindelijk Crime & Punishment uitgelezen. Duurde wel iets langer dan ik gehoopt had maar oke
Een maand.quote:
Dat ben je toch allang weer vergeten man na een paar uurquote:Op zondag 6 maart 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben nog steeds in een schijthumeur door het verlies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |