Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 07:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Je mag het wellicht niet eens zijn met het vluchtelingenbeleid maar deze jongen DOET wel iets, dat kan je van de meeste mensen niet zeggen (van mezelf ook niet trouwens) daarom respect.
Mwoah, kranten zoeken vaak zelf naar nieuws. Best kans dat ze een tip hadden gekregen van iemand en hem toen interviewde. Dan ga je geen nee zeggen natuurlijk. Iedereen zoekt in een bepaalde mate erkenning voor wat hij/zij doet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:17 schreef Donnis het volgende:
Alleen jammer dat hij de media opzoekt, aandachtsgeil ventje.
bron?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:22 schreef Eenskijken het volgende:
En waar betaalt hij zijn levensonderhoud van? Uitkeringen?
Je poging om grappig te zijn faalt.quote:
geen idee, ik vraag het.quote:
Dit is nogal goedkoop scoren opzich om een louter positief bericht onderuit proberen te halen, vind je zelf ook niet? Geef het toequote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
geen idee, ik vraag het.
Maar als je meerdere keren naar griekenland reisten daar vrijwilligerswerk doet.. kost toch een hoop geld. Het geld moet ergens vandaan komen?
En wat voor een riante uitkering zou een 21-jarige knul kunnen krijgen? Niet iedereen moet bij de staat bedelen om in leven te blijven.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:31 schreef Eenskijken het volgende:
geen idee, ik vraag het.
Maar als je meerdere keren naar griekenland reisten daar vrijwilligerswerk doet.. kost toch een hoop geld. Het geld moet ergens vandaan komen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:34 schreef MMXMMX het volgende:
Mischien moet hij ff opletten dat ze hem daar niet te plekke vermoorden.
Die gasten zijn tot alles in staat.
Ik hoop dat hij extra sterke condooms bij zich heeft
Blijkbaar bezit deze jongen kwaliteiten die hem daarvoor geschikt maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:42 schreef Twiitch het volgende:
Ik vraag me vooral af wat een 19-jarige snotneus in godsnaam zou moeten beveiligen?
Nachtwaker waarschijnlijk. Beetje hangen in hotel of parkeerplaats.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:42 schreef Twiitch het volgende:
Ik vraag me vooral af wat een 19-jarige snotneus in godsnaam zou moeten beveiligen?
Of de eisen voor een dergelijke baan zijn 0,0.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkbaar bezit deze jongen kwaliteiten die hem daarvoor geschikt maken.
Ik verklaar iedereen voor gek die dit soort anders denkende mensen helpen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:32 schreef Abed het volgende:
[..]
Dit is nogal goedkoop scoren opzich om een louter positief bericht onderuit proberen te halen, vind je zelf ook niet? Geef het toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |