Broekie.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat scheen nog wel mee te vallen ja![]()
ik begon met SC`en in het aller-aller eerste topic van JNG
Nostalgie
*High 5*quote:
Hehehequote:
Oh ben niet tot het eind gebleven.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:47 schreef wietparkiet het volgende:
pub sc heb ik ook nog gepost ja dat was echt drama aan het eind
ik herinner me alleen nog tieten van Imberr in de bh van haar moeder.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Was toen ook nog echt een pubertje van 16.
#nodigcomebackquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehehe
Iedereen die goed met elkaar kon opschieten nu had in JNG ook een teringhekel aan elkaar![]()
Toen ik postte was Krentenbol. er mod.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik herinner me alleen nog tieten van Imberr in de bh van haar moeder.
En dat Brechtje mod was.
Ja, ik vond Fok ook enorm kut de eerste keer toen ik er kwamquote:
Daar had ik geen hekel aan, was echt zo`n nietszeggende user. Daar kan je geen hekel aan hebben.quote:
Ik kwam hier in 2002.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik vond Fok ook enorm kut de eerste keer toen ik er kwamNiet eens zozeer om de users maar vond het zo onoverzichtelijk.
nodigquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar had ik geen hekel aan, was echt zo`n nietszeggende user. Daar kan je geen hekel aan hebben.
Nee Sof en ik bijvoorbeeld
Sof en JRRY,, en jou mocht ik ook totala nietquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik vond Fok ook enorm kut de eerste keer toen ik er kwamNiet eens zozeer om de users maar vond het zo onoverzichtelijk.
of inso en stuquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar had ik geen hekel aan, was echt zo`n nietszeggende user. Daar kan je geen hekel aan hebben.
Nee Sof en ik bijvoorbeeld
Onmogelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof en JRRY,, en jou mocht ik ook totala niet
Nee Inso mocht Stu wel hoorquote:
Dat Geert Wilders molenbeek met de gaza strook vergeleek was wel hilarisch. Hoeveel bommen worden er op Molenbeek gegooid?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Gwoon goed in de gaten houden wanneer een user radicaliseert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |