Niet echt, is prima vertoeven als je een beetje op jezelf kan letten en mensen op de hoogte stelt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:59 schreef madeliefff het volgende:
dat krijg je ervan als je naar dat soort landen gaat
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niet echt, is prima vertoeven als je een beetje op jezelf kan letten en mensen op de hoogte stelt.
Deze dame stond juist onder flinke controle, lees de link maar. Daarom is het juist een raar verhaal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niet echt, is prima vertoeven als je een beetje op jezelf kan letten en mensen op de hoogte stelt.
Linkje heeft betaalmuur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
Deze dame stond juist onder flinke controle, lees de link maar. Daarom is het juist een raar verhaal.
Jammer. Kan er niet bij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:46 schreef Alxander het volgende:
Stuk in de Volkskrant:
http://www.volkskrant.nl/(...)in-oeganda~a4391508/
Ja, hier het artikel neerzetten blijkt niet te mogen toch?quote:
Ja, ik herinner me nog iets over een iPad en interviewen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze had ook die dagen voor haar verdwijning een enorme drive om met locals om te gaan, met die half naakte, met kralen versierde mensen. Dat was op die momenten belangrijker dan haar vriendinnen.
Die foto met zonnebril? Daar ziet ze er niet echt vermoeid uit, valt weinig uit op te maken eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Er staat ook een foto van haar bij van twee dagen voor haar verdwijning en daar ziet ze er heel erg moe uit. Flinke donkere wallen. Die meiden wisten pas een paar dagen van haar ziekte, en toen werd ze terughoudend, die meiden dachten dat Sophie niet doorhad dat de meiden contact hadden met haar moeder.
Nee als ik zeg een foto met een vermoeid hoofd dan bedoel ik ook.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Die foto met zonnebril? Daar ziet ze er niet echt vermoeid uit, valt weinig uit op te maken eigenlijk.
Ze heeft wel al dagen voordat ze verdween behoorlijk vreemd gedrag vertoond. Hoe dan ook een omgeving met veel te veel indrukken die ook voor iemand zonder stoornissen behoorlijk overweldigend kunnen zijn.
Begrijp wel dat die ouders hun kind graag zelfstandig zien maar teruglezend had ze nooit naar Oeganda mogen gaan. Manische buien in de middle of nowhere hadden ook een gevaar kunnen opleveren voor haar reisgenoten en anderen.
hoe komt een zwarte string 4 meter hoog in een boom terecht ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, hier het artikel neerzetten blijkt niet te mogen toch?
Enfin, haar moeder en haar vriendinnen hebben letterlijk de laatste dagen omschreven, dat de meiden haar moeder aan de telefoon hadden terwijl hun gids tegelijkertijd concludeerde dat ze weg was. Ze zijn direct gaan zoeken, meiden mochten niet mee, de mannen gingen alleen. Er was maar een pad naar beneden, maar volgens moeder was er nog een rangerspad.
Ze hebben direct de omgeving afgezocht, er zit nog een gehucht op 18 minuten lopen met een politiepost maar die wisten ook van niets. Er werd een zwarte string gevonden in een boom op 4 meter hoog, daar was al eerder gezocht maar niets gevonden.
enfin, ze blijkt dus volgens de moeder bij die boom de zijn geweest.
Ik zet als dat mag hier morgen wel de verdere omschrijving neer.
4 meter is wel hoog.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:33 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
hoe komt een zwarte string 4 meter hoog in een boom terecht ?
Helemaal niet naar Oeganda zou ik nog niet meteen zo durven zeggen, maar wat ik niet kan begrijpen is waarom ze die vriendinnen niet vóór de reis op de hoogte heeft gebracht.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Die foto met zonnebril? Daar ziet ze er niet echt vermoeid uit, valt weinig uit op te maken eigenlijk.
Ze heeft wel al dagen voordat ze verdween behoorlijk vreemd gedrag vertoond. Hoe dan ook een omgeving met veel te veel indrukken die ook voor iemand zonder stoornissen behoorlijk overweldigend kunnen zijn.
Begrijp wel dat die ouders hun kind graag zelfstandig zien maar teruglezend had ze nooit naar Oeganda mogen gaan. Manische buien in de middle of nowhere hadden ook een gevaar kunnen opleveren voor haar reisgenoten en anderen.
Aap?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:33 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dat heeft ze zelf gedaan?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:33 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Het is wel 1 van de vele landen in Afrika waar je middelen tegen malaria moeten nemen. Nu zijn niet al die middelen even heftig als Lariam qua bijwerkingen maar juist bij iemand waarbij de psyche niet altijd even helder is zoals bij Sophia kunnen dat soort middelen hard aan komen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:13 schreef Physsic het volgende:
[..]
Helemaal niet naar Oeganda zou ik nog niet meteen zo durven zeggen, maar wat ik niet kan begrijpen is waarom ze die vriendinnen niet vóór de reis op de hoogte heeft gebracht.
quote:Marije zoekt al 3 jaar naar vermiste dochter in Oeganda: 'Dit verhaal heeft geen eind'
Waar is de 25-jarige Sophia Koetsier? Moeder Marije Slijkerman zoekt al ruim 3 jaar wanhopig naar haar. De geneeskundestudente verdween in het najaar van 2015 spoorloos tijdens een safari na afloop van een stage in Oeganda.
In Oeganda gaat men al snel uit van een fataal ongeluk. Maar haar familie gelooft dat niet. "Voor ons en voor meer mensen is het duidelijk dat er nooit een deugdelijk en degelijk onderzoek is gedaan", zegt Marije. Volgens de familie zijn er voldoende aanwijzingen dat haar verdwijning geen ongeluk is.
Triest dat de ouders dit moeten opknappen zonder hulp van de NLse overheid.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:12 schreef Domnivoor het volgende:
Straks in Eenvandaag een item over de vermiste Sophia.
[..]
[ afbeelding ]
Lees het hele artikel op:
https://eenvandaag.avrotr(...)aal-heeft-geen-eind/
Dat is een enge gedachte... Maar des te meer reden om z.s.m. het onderzoek te heropenen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:30 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Zou Sophia, als ze nog leeft, ook verstopt zijn onder een niqab?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |