De wereld houdt daar niet op, en is Amerika niet het westen?quote:
Je moet altijd de vrijheid hebben om keuzes te kunnen maken jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:41 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik vind het niet erg dat de keuze er wel is voor mensen die het wel willen doen.
Na 24 weken heb je die vrijheid niet meer hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet altijd de vrijheid hebben om keuzes te kunnen maken ja
Na 22 weken?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Na 22 weken heb je die vrijheid niet meer hoor.
Daarna is er magisch gezien meer rechten voor het ongeboren leven.
Ja nee, meer dat ik me afvroeg wat je bedoeldequote:
Ja, dan klopt het hart al een maand of 4.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nee, meer dat ik me afvroeg wat je bedoeldeIs dat de grens dat je nog een abortus mag uitvoeren?
Overigens wordt A. niet verdacht van dubbele moord, omdat de vrouw nog geen 26 weken zwanger was'quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan vermoord je dus letterlijk leven, ook al is het niet levensvatbaar,
Dan is het ook al lang dubbele moord als de vrouw wordt vermoord.
Oh, hier wel. In de VS ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overigens wordt A. niet verdacht van dubbele moord, omdat de vrouw nog geen 26 weken zwanger was'
26 dus
Dat zou een veel aanvaardbare grens zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:48 schreef Amarantha het volgende:
Di verbaasd mij. Dat altijd dat de grens 3 maanden was![]()
![]()
Nou ik dacht dus dat dat al zo wasquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou een veel aanvaardbare grens zijn.
Mijn moeder vertelde mij eerder.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:49 schreef Amarantha het volgende:
Oh nee 3 maanden is de grens voor je de hele wereld verteld dat je zwanger bent.
Toch??
Ik zou niet weten waarom je 3 maanden zou moeten wachten eigenlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:49 schreef Amarantha het volgende:
Oh nee 3 maanden is de grens voor je de hele wereld verteld dat je zwanger bent.
Toch??
Ohquote:
Omdat de eerste maanden extreem vee lkans op iets fout gaan is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je 3 maanden zou moeten wachten eigenlijk
Dit klopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhMaar bedenk mij dat nu ineens. Wist wel dat er iets was met 3 maanden en zwanger zijn
Maar dan heb je het meest risicovolle gehad.
Omdat kans op miskraam groot is voor die tijd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je 3 maanden zou moeten wachten eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |