Nee, maar ik had het dan ook eerst over die uitspraak van hem waar hij dat zeiquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De grens ligt dan ook niet net na geslachtsgemeenschap.
Zo denk jij overh et slikken van een morning-after pill?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch vreemd idee dat je iets laat weg halen wat een dik half jaar later een baby is wat in je armen kan liggen.
Oh de morning after pill. Hmm.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo denk jij overh et slikken van een morning-after pill?
Hij beweerde dat elk leven vanaf het moment na geslachtsgemeenschap bescherming verdient. Dus dat betekent dat het slikken van de morning-after pill net zo moreel bezwaarlijk is dan een abortus plegenquote:
Oh, maar in Nederland ben je ook al extreem als je tegen de grens van 24 weken bent.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar ik had het dan ook eerst over die uitspraak van hem waar hij dat zei
Daar is niets extreems aan verder.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij beweerde dat elk leven vanaf het moment na geslachtsgemeenschap bescherming verdient. Dus dat betekent dat het slikken van de morning-after pill net zo moreel bezwaarlijk is dan een abortus plegen
Vind ik welquote:
Oh jeetje dat vind ik wel een lastige. Ergens denk ik dat mensen het hypocriet zullen vinden als ik zeg dat dat wel kan maar dat een abortus niet kan. Maar ik vind 1 dag na de seks niet echt levenswaardig.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij beweerde dat elk leven vanaf het moment na geslachtsgemeenschap bescherming verdient. Dus dat betekent dat het slikken van de morning-after pill net zo moreel bezwaarlijk is dan een abortus plegen
De hele wereld ziet het slikken van een map als het vermoorden van een leven?quote:
Iedere religie wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De hele wereld ziet het slikken van een map als het vermoorden van een leven?
Iedere religie zou je dan ook extreem kunnen noemen op vlakken natuurlijkquote:
Onzin, alleen in de beperkte kijk van westerlingen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedere religie zou je dan ook extreem kunnen noemen op vlakken natuurlijk
Meer onzin omdat er nog geen teken van leven is, na 4 weken, net zo weinig als na 2 dagen in ieder gevalquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel anders wanneer je het al 3 of 4 weken in je buik hebt.
Tja ik zou daar wel veel moeite mee hebben (denk ik, gelukkig nooit meegemaakt).quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer onzin omdat er nog geen teken van leven is, na 4 weken, net zo weinig als na 2 dagen in ieder geval
Waarom onzin? Jij zult een pro-abortus kijk ook extreem vinden. Je noemt het net ziek dus ik neem aan dat dat wel een zelfde soort lading dektquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onzin, alleen in de beperkte kijk van westerlingen.
Extremisme is een mening die erg afwijkt van de algemeen geldende moraal.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom onzin? Jij zult een pro-abortus kijk ook extreem vinden. Je noemt het net ziek dus ik neem aan dat dat wel een zelfde soort lading dekt
In de westerse wereld welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Extremisme is een mening die erg afwijkt van de algemeen geldende moraal.
Dat is anti-abortus totaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |