Ik vind Timmmmm vaak een beetje selectief verontwaardigdquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Timmmmmmm z'n posts zijn al bijzonder oninteressant dus waarom je een heel artikel van hem leest is mij een groot raadsel.
Geeft niks, je moeder vindt het wel lekker dat eraf te sabbelen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je vinger maar fijn door het wc-papier mag scheuren de eerst volgende keer op het toilet
Och jee.quote:
WTF HEB JIJ VOOR ZIEKE GEEST GEKquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geeft niks, je moeder vindt het wel lekker dat eraf te sabbelen.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Timmmmm vaak een beetje selectief verontwaardigd
En jij leest hele artikelen van de man die dit soort bijzonder infantiele one-liners weet uit te kramen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zwak hoor om moeders erbij te halen, toppunt van zwakte ditquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ieder zo zijn fetisj zal ik maar zeggen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
JanCees, mijn voorbeeld, deelde het artikelquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
En jij leest hele artikelen van de man die dit soort bijzonder infantiele one-liners weet uit te kramen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |