is toch veel lekkerder zelf maken?quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:31 schreef Soury het volgende:
Pink Grapefruit drank niet gezien, ik ga morgen weer langs.
Wel even wat Mexicaans ingeslagen.
Geen guacamole (tegenvaller, die ga ik zelf maken
Ja klopt maar als ze het bij de Lidl hadden gehad had ik het meegenomenquote:
En naast peper, zout en knoflook bestaat de standaardrest uit?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:37 schreef Soury het volgende:
Ik was lui, hoopte op een knappe quacamole. Zelf maar gemaakt en het is heerlijk
[ afbeelding ]
Met de avocado's rode peper limoen van de Lidl de rest heb ik standaard in huis.
Tomaatje, halve ui, knoflook (ik doe 2 tenen;-) een snufje suiker. Je kan er wat sour(y)quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
En naast peper, zout en knoflook bestaat de standaardrest uit?
Ahh die wil ik ook, wel de oranje die kleurt leuk op mijn aanrechtquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:07 schreef Copycat het volgende:
Ik probeer je variant een keer uit, Soury.
Net bij Lidl deze special editions afwasmiddel gescoord:
Kleine aankoop, maar ik kan daar zo vrolijk van worden.
Ik zag ze ook als wasverzachter, 1,5 liter ofo. Maar dat gebruik ik niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:07 schreef Copycat het volgende:
Ik probeer je variant een keer uit, Soury.
Net bij Lidl deze special editions afwasmiddel gescoord:
[ afbeelding ]
Kleine aankoop, maar ik kan daar zo vrolijk van worden.
Ja die ga ik ook halen, dat is de enigste manier dat ik die eet. Zelf koken, anders ben ik dagen van de relquote:Op zondag 17 juli 2016 17:48 schreef Resistor het volgende:
De mosselen waren ook weer van uitstekende kwaliteit.
Dan ben je nu te laat, ze waren vorige week in de aanbieding, ¤4,49 per 2kg bak.quote:Op zondag 17 juli 2016 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die ga ik ook halen, dat is de enigste manier dat ik die eet. Zelf koken, anders ben ik dagen van de rel
Dan betaal ik wel wat meerquote:Op zondag 17 juli 2016 19:07 schreef Resistor het volgende:
[..]
Dan ben je nu te laat, ze waren vorige week in de aanbieding, ¤4,49 per 2kg bak.
Dat laatstequote:Op zondag 17 juli 2016 17:48 schreef DropDiffuser het volgende:
Lidl Ham-Kaascroissants
En die gevulde vanilledonuts
Echt jammie
Bak ze zelf dan overloperquote:Op maandag 18 juli 2016 01:59 schreef Zelfscanner het volgende:
Oke... de magnetron pannenkoeken. Eerst 0.99 nu 1.59![]()
Terecht, mensen die ze zelf niet bakken verdienen dit.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:59 schreef Zelfscanner het volgende:
Oke... de magnetron pannenkoeken. Eerst 0.99 nu 1.59![]()
Wil ik ook. Maar is makkelijk als er geen tijd is.quote:
Niet teveel deeg? Bij die aanbiedingsappeltaarten zit je soms meer deeg dan vulling te happen.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:14 schreef THEFXR het volgende:
deze was heerlijk, lekker veel appel erin.![]()
![]()
[ afbeelding ]
hadden ze die gevulde donuts altijd al?quote:Op zondag 17 juli 2016 17:48 schreef DropDiffuser het volgende:
Lidl Ham-Kaascroissants
En die gevulde vanilledonuts
Echt jammie
nee, was echt verrast door de hoeveelheid echte appel stukkenquote:Op maandag 18 juli 2016 13:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet teveel deeg? Bij die aanbiedingsappeltaarten zit je soms meer deeg dan vulling te happen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |