nou ook niet....ze wilt aanpakken en heeft lijkt het wel andere interesses dan zingen, rappen, bekend worden....quote:
en leunenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou ook niet....ze wilt aanpakken en heeft lijkt het wel andere interesses dan zingen, rappen, bekend worden....
ik dacht huh wie is dat danquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die ene vent met die krulletjes en die baard ook nauwelijks gezien
ze kan vast goed overweg met do en fikquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou ook niet....ze wilt aanpakken en heeft lijkt het wel andere interesses dan zingen, rappen, bekend worden....
zijn dip is uitgebreid in de uitzending geweestquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die ene vent met die krulletjes en die baard ook nauwelijks gezien
ik vindt d'r wel een type voor patjequote:Op donderdag 3 maart 2016 21:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze kan vast goed overweg met do en fik
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn dip is uitgebreid in de uitzending geweest
Oh dat heb ik dan gemist.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn dip is uitgebreid in de uitzending geweest
ja deze..hier dacht ik van huh waar komt die vandaanquote:
Is ook cameraman net als Leonquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja deze..hier dacht ik van huh waar komt die vandaan
ja..maar had toch gehoopt op nog meer survival...hoewel daar ook andere programmas voor zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:53 schreef rubbereend het volgende:
eindstreep
best prima lengte van de serie, ze hadden het ook kapot kunnen melken en uitsmeren
Mss maken ze het volgend jaar wel wat zwaarder voor jequote:Op donderdag 3 maart 2016 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja..maar had toch gehoopt op nog meer survival...hoewel daar ook andere programmas voor zijn
het is al snel overleven. Dat zie je bij Naked and Afraid ook, omdat het een afgebakende periode is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja..maar had toch gehoopt op nog meer survival...hoewel daar ook andere programmas voor zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |