quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja die cameramannen Jaap en Leon voornamelijk
nee toch? Ze moetn nog 7 dagenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:31 schreef sjampoeh het volgende:
is dit de laatste aflevering trouwens ?
Dat valt wel mee vind ik. Bij Leon dacht ik vorige week 'huh, wie is dat?'quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]ja maar die Pascal ook nauwelijks
Mr Ed had ook zijn eigen showquote:
dat zeker.....quote:
oh die leon..quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:45 schreef Prisha het volgende:
Marloes![]()
![]()
ik heb het idee dat we meer een emo programma zijn geworden dan een survival programma
Grappig dat ze er daar al binnen een maand achterkomen, en in die graftakkeloods na 2 jaar nog niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:45 schreef Prisha het volgende:
Marloes![]()
![]()
ik heb het idee dat we meer een emo programma zijn geworden dan een survival programma
Léon is leukquote:
je merkt toch wel een verschil tussen de (meesten) uit die loods en deze groep hier...quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Grappig dat ze er daar al binnen een maand achterkomen, en in die graftakkeloods na 2 jaar nog niet.
moniek past wel in de loodsquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
je merkt toch wel een verschil tussen de (meesten) uit die loods en deze groep hier...
Ja daar vooral luxepaardjes die bekend willen worden, deze lui totaal nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
je merkt toch wel een verschil tussen de (meesten) uit die loods en deze groep hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |