quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:06 schreef Ranah het volgende:
[..]
doe maar onder een spoiler, mogen alleen wij het lezen
ja dat is wat precies wat het isquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:07 schreef Ranah het volgende:
[..]
is lastig hoor, kritisch zijn en tegelijkertijd zoete broodjes bakken
juist! jij snapt tquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:07 schreef Ranah het volgende:
[..]
Ze vallen elkaar in de rede, lastig te volgen en te tikkon.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:07 schreef Ranah het volgende:
[..]
in het centraal vanmorgenquote:
Eindelijk iemand die het hem zegt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:06 schreef Odaiba het volgende:
Bronno: jij bent niet onvervangbaar hier.
Oh, ik ook, was een vertaling aan het zoeken voor koeterwaalsquote:
bij mij ookquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Al een paar dagen loopt het hier niet zo lekker meer met de streams.
ah dapper van hem, toch filmpje centraal kijken er voorquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Cemal heeft zich teruggetrokken van de tuin, hij is het er niet mee eens hoe het gaat.
Ging dat echt over Bas? Bronno: Ik zei nog, zie ik je eindelijk eens aan het werk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:09 schreef rowan634 het volgende:
ivan hoopt niet dat bronno alleen maar blijft praten, want hij hield bas van zn werk vandaag
jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ging dat echt over Bas? Bronno: Ik zei nog, zie ik je eindelijk eens aan het werk.
Viel er net in, dacht dat het over Rob ging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee over Bas.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Viel er net in, dacht dat het over Rob ging.
nee joh, vergeet niet.. rob heeft nu het imago van harde werker daarquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Viel er net in, dacht dat het over Rob ging.
Het zal hem nog meer pijn doen dat hij niet elke vrouw zijn bed in kan lullen zo als hij eerder beweerdequote:Op donderdag 3 maart 2016 21:10 schreef rowan634 het volgende:
bronno heeft veel pijn aan zn donder. het doet hem pijn dat ie niet kan helpen
Hahaha goeie!quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het zal hem nog meer pijn doen dat hij niet elke vrouw zijn bed in kan lullen zo als hij eerder beweerde
en eerder zeggen vandaag: ga ik echt niet doen ik observeerquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:11 schreef Gooddeal het volgende:
Bronno gaat ook het liefst de hele dag stenen gooien, maar hij heeft pijn en dat frustreerd hem.
dat is zijn goed recht, zou Ivan zelf ook doen als hij het er niet mee eens is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Cemal heeft zich teruggetrokken van de tuin, hij is het er niet mee eens hoe het gaat.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef Birthmark het volgende:
[..]
en eerder zeggen vandaag: ga ik echt niet doen ik observeer
raarquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef rowan634 het volgende:
bronno voelt zich gediscrimineerd soms
Jij noemde Ivan toch een champignon, één of twee cossen terug?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:11 schreef Gooddeal het volgende:
Bronno gaat ook het liefst de hele dag stenen gooien, maar hij heeft pijn en dat frustreerd hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
misschien wil hij dat eigenlijk niet zeggen, dat hij pijn heeftquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef Birthmark het volgende:
[..]
en eerder zeggen vandaag: ga ik echt niet doen ik observeer
Dat meen je toch niet hequote:Op donderdag 3 maart 2016 21:13 schreef flatflower het volgende:
Omg Gabs durft haar schrijven in 1 adem te noemen met Shakespeare!
Dat is wel lef, dat zou ik niet durvenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:13 schreef flatflower het volgende:
Omg Gabs durft haar schrijven in 1 adem te noemen met Shakespeare!
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij noemde Ivan toch een champignon, één of twee cossen terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Pure domheid, dat is hetquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is wel lef, dat zou ik niet durven
iedereen moet wel wennen daar in utopia, ramona ging naar 4 dagen al op bed liggenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef puzziepie het volgende:
Vind jij dat ehh ik het gister had moeten doen ,
of had ik het vandaag moeten doen terwijl ik er zo kort nog ben
bla bla bla
En weer zichzelf schoon praten en inslijmen
quote:
Welk stuk?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef flatflower het volgende:
Gaan ze het stuk van Shakespeare ook nog verkrachten door het aan te passen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |