Ach labeltjes zijn vaak sowieso moeilijk te plakken. Wat ik in mijn gothic shows draai hoort zeer vaak absoluut niet onder dat labeltje te zitten, maar qua feeling past het vaak perfect in die flow.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo kan ik een hele hoop nummers nergens plaatsen, of merk dat anderen het een plek geven waar het niet thuishoort.
Ja, wat je hier opmerkt is erg belangrijk. Al zóu het er niet bij horen, als het in de flow past is het klaar. Daarom draaien Piet en Eggs ook zo lekker. En jij waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach labeltjes zijn vaak sowieso moeilijk te plakken. Wat ik in mijn gothic shows draai hoort zeer vaak absoluut niet onder dat labeltje te zitten, maar qua feeling past het vaak perfect in die flow.
quote:
Oh ja, je hebt alleen lang geleden ooit eens een showtje van me gehoord he?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, wat je hier opmerkt is erg belangrijk. Al zóu het er niet bij horen, als het in de flow past is het klaar. Daarom draaien Piet en Eggs ook zo lekker. En jij waarschijnlijk ook.
Oh me so horney!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]Flashback naar Tour of duty, dat er een 5-dollar hoertje op de manschappen af loopt met de vraag of ze interesse hebben!
2x geloof ik, maar dat was in 1764 geloof ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt alleen lang geleden ooit eens een showtje van me gehoord he?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
2x geloof ik, maar dat was in 1764 geloof ik.
PM me dan svp desnoods ff.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja zodra mijn PC weer een beetje in orde is, ga ik Mixxx voor het eerst uitproberen met een showtje.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh voor als je elders op FOK! rondhangt?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het rooster was leeg tot volgend jaar woensdag of zo!
Voor mij is dat without a doubt:quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eggs, dit zou toch dé afsluiter zijn op eigen begrafenis!
Volgens mij kom ik vrij regelmatig op de verkeerde tijdstippen langs.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:37 schreef ToT het volgende:
[..]Volgend jaar woensdag!
![]()
En ja; het gebeurt niet vaak meer dat shows vooraf ingepland worden; meestal wordt het à la minute ingepland, maar volgens mij gebeurt het vrij zelden dat er een avond NIET gedraaid wordt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:44 schreef EggsTC het volgende:
2 max, moet werken morgen, maar laatste dag... dus kan ook langer indien gewenst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |