Badr telefoontje gepleegd vanuit mocroland ja?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:22 schreef THEFXR het volgende:
zakenman-koen-everink-dood-aangetroffen
http://www.nu.nl/binnenla(...)g-in-bilthoven.html
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Badr telefoontje gepleegd vanuit mocroland ja?
als hij eens een gevecht finished.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:52 schreef Vox_Populi het volgende:
Deze man verdient meer credit. Go Tom!
Nate over de voorspellingen van McGregor.quote:
ziet er best wel kut uit die poster.quote:
dan verwar ik hem met iemand anders.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:01 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Ehm, 80% van zijn gewonnen partijen kwam door middel van een finish...
straight to DVDquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ziet er best wel kut uit die poster.
Omdat Lawler al eens op dezelfde manier KO is gegaan als Aldo tegen Conor en "Keep the HYPE alive!!!"quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:41 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zijn er zoveel mensen op BR , mmafighter etc die denken dat Conor Lawler wel 'ff' ko'ed en makkelijk van wint :s ?
allemaal ierenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:41 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zijn er zoveel mensen op BR , mmafighter etc die denken dat Conor Lawler wel 'ff' ko'ed en makkelijk van wint :s ?
Oke maar klap vangen van midgets of former 185 is wel een wereld van verschilquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:46 schreef pmponer het volgende:
[..]
Omdat Lawler al eens op dezelfde manier KO is gegaan als Aldo tegen Conor en "Keep the HYPE alive!!!"
Ja maar Conor is "the Brand" hij moet en zal de hype dragen!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke maar klap vangen van midgets of former 185 is wel een wereld van verschil.
Ik zie hem zeker slagen @ 155 maar @170 is denk ik zeker nog te hoog gegrepen om voor een title te kunnen gaan of mee te doen met de top 3/4.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:00 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja maar Conor is "the Brand" hij moet en zal de hype dragen!
En om eerlijk te zijn, ik zou het super vinden als het hem lukt om in 2 divisions champ te worden
Maar ik zie hem niet winnen van Lawler.
erg moeilijk om weer terug te gaan naar een konijnen dieet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:24 schreef pmponer het volgende:
Ik vraag me af of Conor nog wel op 145 zijn titel gaat verdedigen na zijn uitstapje op 170
Tate is daar voor een paycheck. ze heeft het al gehad over met pensioen gaan, dat is geen goed vooruitzicht.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:35 schreef pmponer het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel weerstand Diaz kan bieden.
Verder hoop ik eigenlijk dat Tate eindelijk de titel binnen kan hengelen.
Oh jammer ik heb de countdown en pressers niet gevolgd. Ik denk ook dat Holm te scherp voor haar zal zijn. Maar toch hoop ik op Tate.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Tate is daar voor een paycheck. ze heeft het al gehad over met pensioen gaan, dat is geen goed vooruitzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |