Tegenwoordig niet meer eigenlijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]mooie fitties waren daar altijd.
Haha agressief kereltje jij
Nu, nou. Ik ben echt paar minuten boos en dan heb ik iets van why the fuck zou ik boos moeten zijn, mijn energie hieraan verspillen is het niet waard en van booskijken krijg je rimpels. 💁quote:
wordt*quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oi oi oi, dat word luier verschonen.
oh.. dus als je een paar dagen niet op me reageert weet ik dat ik te ver ben gegaan, goed te wetenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nu, nou. Ik ben echt paar minuten boos en dan heb ik iets van why the fuck zou ik boos moeten zijn, mijn energie hieraan verspillen is het niet waard en van booskijken krijg je rimpels. 💁
en dan negeer ik je echt dagenlang.![]()
blijkbaar werkt dat wel.
als*quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh.. dus las je een paar dagen niet op me reageert weet ik dat ik te ver ben gegaan, goed te weten
Gvd in het verkeer kan ik soms ook wel schelden ja, vrachtwagens die elkaar inhalen met een snelheidsverschil van 3 km/u ROT OP.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer eigenlijkJa in't verkeer raak ik soms nog wel een beetje opgefokt. Maar ben geen agressieveling meer
quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh.. dus als je een paar dagen niet op me reageert weet ik dat ik te ver ben gegaan, goed te weten
ben extreem mager juistquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hommo met je dikke pens en kale hoofd
Echt hoor, gister nog. Reed er een Jaguar voor m`n neus, die nam bochten zo *Rijd op bocht af, trapt op rem tot 5! KM. Neemt bocht op koppeling* Na de 4e bocht was het GOD GLOEIENDE TYFUS JAGUARRRRRRR RIJ DOORRRRRquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd in het verkeer kan ik soms ook wel schelden ja, vrachtwagens die elkaar inhalen met een snelheidsverschil van 3 km/u ROT OP.
Waarom reageer jij zo gefrustreerd tegen alles en iedereenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hommo met je dikke pens en kale hoofd
Is Miss Chinatown zwanger ofzo wat voor een buik heeft zijquote:
tegen mij is gewoon logisch toch, dat is mijn functie hierquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom reageer jij zo gefrustreerd tegen alles en iedereen
Gvd jaaa zulke mensen weg ermeequote:Op donderdag 3 maart 2016 20:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Echt hoor, gister nog. Reed er een Jaguar voor m`n neus, die nam bochten zo *Rijd op bocht af, trapt op rem tot 5! KM. Neemt bocht op koppeling* Na de 4e bocht was het GOD GLOEIENDE TYFUS JAGUARRRRRRR RIJ DOORRRRR![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |