SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: In elk topic van de Klaagbaak Slowchat (vanaf nu 'KLB SC'), het liefst op elke pagina, moet(en) er altijd één of meer vrouwelijke user(s) zijn die haar heerlijke malse tetjes of gelaat vol mannenpap post.
Regel 2: De OP volspammen met aantrekkelijke dames of 'lekkere wijven' is een teken van oppervlakkigheid en vanaf nu ten strengste verboden. Alle uitingen van dames mogen verzameld worden in één spoiler tussen de OP en de code-spoiler.
REGELS ZIJN REGELS EN DEZE MOETEN WORDEN NAGELEEFDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEVANILLEKWARK
#FREEHOINK
#FREETARDIS.
#FREEHPLC
#FREEALLAH
#FREEBOEF
#FREEMOIk ben geil![]()
Woedeaanvallen voornamelijk vroeger... En dan hoef je niet eens hard een tik te geven, het is maar gips.. Dus je slaat er zo doorheen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe de fuck is het zo ver gekomen met die muren
Er is 1 muur al af, en de 2e muur (Waar jullie bij die filmpjes zo mooi zicht op hebben (Niet die waar mijn keyboard tegenaan staat maar die daar achter) Ga ik maandag behang voor halen
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 20:01:11 ]![]()
krijg lekker de tievus met je klapkopquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:00 schreef defokkingfoker het volgende:
Dus hier alleen maar liefde graag![]()
Pics van het resultaatquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Woedeaanvallen voornamelijk vroeger... En dan hoef je niet eens hard een tik te geven, het is maar gips.. Dus je slaat er zo doorheen.
Er is 1 muur al af, en de 2e muur (Waar jullie bij die filmpjes zo mooi zicht op hebben (Niet die waar mijn keyboard tegenaan staat maar die daar achter) Ga ik maandag behang voor halenIk ben geil![]()
Bij woedeaanvallen vroeger pakte ik mijn dagboek, schreef allemaal doodsverwensingen erin en als ik afgekoeld was streepte ik alles weer weg om te schrijven dat ik het niet meendequote:Op donderdag 3 maart 2016 20:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Woedeaanvallen voornamelijk vroeger... En dan hoef je niet eens hard een tik te geven, het is maar gips.. Dus je slaat er zo doorheen.
Er is 1 muur al af, en de 2e muur (Waar jullie bij die filmpjes zo mooi zicht op hebben (Niet die waar mijn keyboard tegenaan staat maar die daar achter) Ga ik maandag behang voor halen![]()
![]()
awhquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij woedeaanvallen vroeger pakte ik mijn dagboek, schreef allemaal doodsverwensingen erin en als ik afgekoeld was streepte ik alles weer weg om te schrijven dat ik het niet meende![]()
Tegenwoordig heb ik daar Twitter voorquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij woedeaanvallen vroeger pakte ik mijn dagboek, schreef allemaal doodsverwensingen erin en als ik afgekoeld was streepte ik alles weer weg om te schrijven dat ik het niet meendeAfgeschermd en wel alles en iedereen afzeiken en dood wensen
Toch is't zonde dat het vroeger echt tot fysieke aanvallen kwamen![]()
![]()
Had je niet moeten zeggen.. ik zal 4chan je Twitter account laten ontmaskeren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik daar Twitter voorAfgeschermd en wel alles en iedereen afzeiken en dood wensen
Toch is't zonde dat het vroeger echt tot fysieke aanvallen kwamenIk ben geil![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik daar Twitter voorAfgeschermd en wel alles en iedereen afzeiken en dood wensen
Toch is't zonde dat het vroeger echt tot fysieke aanvallen kwamenmooie fitties waren daar altijd.
Haha agressief kereltje jij![]()
Tegenwoordig niet meer eigenlijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]mooie fitties waren daar altijd.
Haha agressief kereltje jijJa in't verkeer raak ik soms nog wel een beetje opgefokt. Maar ben geen agressieveling meer
![]()
![]()
Nu, nou. Ik ben echt paar minuten boos en dan heb ik iets van why the fuck zou ik boos moeten zijn, mijn energie hieraan verspillen is het niet waard en van booskijken krijg je rimpels. 💁quote:
en dan negeer ik je echt dagenlang.![]()
blijkbaar werkt dat wel.
![]()
wordt*quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oi oi oi, dat word luier verschonen.![]()
oh.. dus als je een paar dagen niet op me reageert weet ik dat ik te ver ben gegaan, goed te wetenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nu, nou. Ik ben echt paar minuten boos en dan heb ik iets van why the fuck zou ik boos moeten zijn, mijn energie hieraan verspillen is het niet waard en van booskijken krijg je rimpels. 💁
en dan negeer ik je echt dagenlang.![]()
blijkbaar werkt dat wel.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 20:07:59 ]![]()
als*quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh.. dus las je een paar dagen niet op me reageert weet ik dat ik te ver ben gegaan, goed te weten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 20:08:27 ]![]()
Gvd in het verkeer kan ik soms ook wel schelden ja, vrachtwagens die elkaar inhalen met een snelheidsverschil van 3 km/u ROT OP.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer eigenlijkJa in't verkeer raak ik soms nog wel een beetje opgefokt. Maar ben geen agressieveling meer
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh.. dus als je een paar dagen niet op me reageert weet ik dat ik te ver ben gegaan, goed te weten![]()
![]()
![]()
ben extreem mager juistquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hommo met je dikke pens en kale hoofd![]()
Echt hoor, gister nog. Reed er een Jaguar voor m`n neus, die nam bochten zo *Rijd op bocht af, trapt op rem tot 5! KM. Neemt bocht op koppeling* Na de 4e bocht was het GOD GLOEIENDE TYFUS JAGUARRRRRRR RIJ DOORRRRRquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd in het verkeer kan ik soms ook wel schelden ja, vrachtwagens die elkaar inhalen met een snelheidsverschil van 3 km/u ROT OP.![]()
![]()
![]()
Waarom reageer jij zo gefrustreerd tegen alles en iedereenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hommo met je dikke pens en kale hoofd![]()
Is Miss Chinatown zwanger ofzo wat voor een buik heeft zijquote:![]()
tegen mij is gewoon logisch toch, dat is mijn functie hierquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom reageer jij zo gefrustreerd tegen alles en iedereen![]()
Gvd jaaa zulke mensen weg ermeequote:Op donderdag 3 maart 2016 20:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Echt hoor, gister nog. Reed er een Jaguar voor m`n neus, die nam bochten zo *Rijd op bocht af, trapt op rem tot 5! KM. Neemt bocht op koppeling* Na de 4e bocht was het GOD GLOEIENDE TYFUS JAGUARRRRRRR RIJ DOORRRRR![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |