quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Naarmate dit topic vorderde is er op een of andere manier een soort sfeertje ontstaan alsof ik een lelijk hoofd zou hebben dan wel homoseksueel zou zijn. Maar dit is dus helemaal niet het geval. Het gaat mij meer om het gebrek aan meerwaarde wat een afgetraind lichaam biedt. Louter op stranden, zwembaden en in de zomer tijdens festivals kun je je duidelijk onderscheiden ten opzichte van de mensen die te lui zijn om uit hun ogen te kijken. Ik zit nu dus in dubio of dit al het gebeul in de sportschool waard is. Wat iemand in dit topic wel al terecht aankaartte is dat het wel een extra stukje zelfverzekerdheid geeft tijdens one night stands en dergelijk als je weet dat je je niet voor je lichaam hoeft te schamen.
nigga pleasequote:Op vrijdag 4 maart 2016 07:13 schreef Torstein het volgende:
[..]
Vind hem eigenlijk wel een punt hebben, ik zou juist je reactie doen als hij het andersom zou zeggen
ik draag altijd xsquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Meer trainen, strakkere kleding dragen. Vooral met krappe mouwen zodat bij iedere beweging van je arm je mouw strak om je bicep zit. Gespierd zijn is geen wondermiddel maar de benen spreiden toch aanzienlijk makkelijker is mijn ervaring.
Vanavond weer naar de gym
quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
omdat er simpelweg te weinig gelegenheden zijn waarop je je daadwerkelijk kunt onderscheiden van de massa.
Hoeveel uur zit je in de sportschool dan? Een uurtje of iets minder per dag sporten is niet zo gek?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Naarmate dit topic vorderde is er op een of andere manier een soort sfeertje ontstaan alsof ik een lelijk hoofd zou hebben dan wel homoseksueel zou zijn. Maar dit is dus helemaal niet het geval. Het gaat mij meer om het gebrek aan meerwaarde wat een afgetraind lichaam biedt. Louter op stranden, zwembaden en in de zomer tijdens festivals kun je je duidelijk onderscheiden ten opzichte van de mensen die te lui zijn om uit hun ogen te kijken. Ik zit nu dus in dubio of dit al het gebeul in de sportschool waard is. Wat iemand in dit topic wel al terecht aankaartte is dat het wel een extra stukje zelfverzekerdheid geeft tijdens one night stands en dergelijk als je weet dat je je niet voor je lichaam hoeft te schamen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |