Ik ga even bedenken wat er nu tegenover staat, want die bekendmaking van je vorige acc was algemeen, dus dat telt niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
OH JA HELEMAAL VERGETEN DAT ZOU JE NOG ZEGGEN, WIE IS HET? HETZELFDE GELDT VOOR ZIBA.
Krijg daar fristi, lekker wel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, je matties zitten in Geerd SC
je kan hem toch appen of iets ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:12 schreef zeer het volgende:
[..]
gooi eens wat lijntjes uit dan, ook hoelang 'ie gebanned is
wil wel zon marokkaanse dr kont likken inderdaad schijnen hoeren te zijn wat dat betreft maar zon chatbox is veiliger.quote:
Blijf dan ook alsjeblieft daar, ik heb niet het indruk dat mensen hier jou een graag geziene gast vinden.quote:
wait wut wdym was algemeen. maar prima laat maar weten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga even bedenken wat er nu tegenover staat, want die bekendmaking van je vorige acc was algemeen, dus dat telt niet.
het indrukquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijf dan ook alsjeblieft daar, ik heb niet het indruk dat mensen hier jou een graag geziene gast vinden.
TARDIS. > Fylaxquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijf dan ook alsjeblieft daar, ik heb niet de indruk dat mensen hier jou een graag geziene gast vinden.
nee heb z'n nmr nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
je kan hem toch appen of iets ofzo
ik bemoei me daar niet mee
ik ben geen forum moderator dus ik bemoei me nooit met forumbansquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:15 schreef zeer het volgende:
[..]
nee heb z'n nmr niet
waarom niet, voorheen bemoeide je je ook altijd flink wie er gebanned moest worden etc. etc.
maar je kunt toch wel even wat lijntjes uitleggen bij je collega's ;squote:Op donderdag 3 maart 2016 15:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik ben geen forum moderator dus ik bemoei me nooit met forumbans
Maar vanwaar je interesse in het verleden dan, toen was je ook geen mod :squote:Op donderdag 3 maart 2016 15:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik ben geen forum moderator dus ik bemoei me nooit met forumbans
Hoe bedoel je johh ;ssssssquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar vanwaar je interesse in het verleden dan, toen was je ook geen mod :s
Nee sorry mattie. komt allemaal wel goed ben er voor jequote:Op donderdag 3 maart 2016 15:16 schreef zeer het volgende:
[..]
maar je kunt toch wel even wat lijntjes uitleggen bij je collega's ;s
en waarom zou weten wat er aan de hand is, gelijk bemoeien zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar vanwaar je interesse in het verleden dan, toen was je ook geen mod :s
Nee dat zijn twee verschillende dingen, maar hij was vooral van het bemoeien.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
en waarom zou weten wat er aan de hand is, gelijk bemoeien zijn?
er wordt gezegd dat ik me bemoei wie ban moet krijgen terwijl ik daar helemaal niet over gaquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
en waarom zou weten wat er aan de hand is, gelijk bemoeien zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |