SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: In elk topic van de Klaagbaak Slowchat (vanaf nu 'KLB SC'), het liefst op elke pagina, moet(en) er altijd één of meer vrouwelijke user(s) zijn die haar heerlijke malse tetjes of gelaat vol mannenpap post.
Regel 2: De OP volspammen met aantrekkelijke dames of 'lekkere wijven' is een teken van oppervlakkigheid en vanaf nu ten strengste verboden. Alle uitingen van dames mogen verzameld worden in één spoiler tussen de OP en de code-spoiler.
REGELS ZIJN REGELS EN DEZE MOETEN WORDEN NAGELEEFDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEVANILLEKWARK
#FREEHOINK
#FREETARDIS.
#FREEHPLC* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
haha wat waarom niet?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
pas maar op, zulke grappen kunnen tegenwoordig niet begreep ik.....![]()
![]()
neenquote:There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Nou op FOK! zitten heel veel baby's en die kunnen aanstoot nemen aan zulke posts.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ik eet straks met liefde pink slime kipnuggets en drink vanavond lkkre koeienmelkpusquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:39 schreef zeer het volgende:
Sws was het de bedoeling dat dit een VEGAN topic werd.![]()
![]()
Ik neem juist mijn verantwoordelijkheid door het kind te aborterenquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of je neemt zelf je verantwoordelijkheid in plaats van weg te lopen.
ik wil geen vader zijn en ik heb al genoeg dingen aan mijn hoofd zonder dat ik mij nog zorgen moet gaan maken over een eventueel kind
het zou juist onverantwoordelijk zijn om het kind te laten leven![]()
Het is wel boeiend, maar niet statistisch relevant.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
aaah ok je vindt het niet boeiend dus wuif het weg? lekke rmakkelijk wel hoor![]()
goor wijfquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik eet straks met liefde pink slime kipnuggets en drink vanavond lkkre koeienmelkpus![]()
geen idee, het nieuwe beleid waar te pas en te onpas mee wordt geschermd als er weer een zieljte op de TR heeft geramd gok ik, iig is het beleid bijzonder dubieus en kan ik er ook weinig met dm/pm van mods en fa'squote:There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Dan moet je geen meisje bezwangeren hé.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik neem juist mijn verantwoordelijkheid door het kind te aborteren
ik wil geen vader zijn en ik heb al genoeg dingen aan mijn hoofd zonder dat ik mij nog zorgen moet gaan maken over een eventueel kind
het zou juist onverantwoordelijk zijn om het kind te laten leven![]()
ze zei dat ze nog niet vruchtbaar wasquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan moet je geen meisje bezwangeren hé.![]()
Het gaat er ook niet om wat iemand mij verschuldigd is, dat zeg ik helemaal niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom is de rechtsstaat ook niet gebaseerd op vergelding. Ik ben jou of je familie helemaal niks verschuldigd als ik jou vermoord maar de staat.![]()
Altijd liegen die kutwijven.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |