Plus dat je toen echt kon opkijken tegen die mannen, en je ze nu ervaart als domme opdondertjes die toevallig goed kunnen voetballenquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dijks is echt niet zo bijzonder, die lijkt vooral heel wat omdat daar vorig seizoen Boilesen zijn parodie op voetbal mocht laten zien.
En natuurlijk, de aftakeling is al langer bezig. Al zie je afgezien van Robben ook wel dat die generatie vrij rap minder is geworden.
De nieuwe generatie staat er ook nog lang niet.
Ik denk toch met weemoed terug aan de jaren '90. Al wordt je zelf natuurlijk ook gewoon cynischer met de jaren.
Ik zeg 'betere opties dan van Gaal', van Gaal moest op een gegeven moment zelfs Kuyt linksback zetten. Dan mag je als huidige bondscoach niet klagen met Willems en Dijks.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dijks is echt niet zo bijzonder, die lijkt vooral heel wat omdat daar vorig seizoen Boilesen zijn parodie op voetbal mocht laten zien.
En natuurlijk, de aftakeling is al langer bezig. Al zie je afgezien van Robben ook wel dat die generatie vrij rap minder is geworden.
De nieuwe generatie staat er ook nog lang niet.
Ik denk toch met weemoed terug aan de jaren '90. Al wordt je zelf natuurlijk ook gewoon cynischer met de jaren.
Mja, Vlaar was aardig in vorm, dat hielp natuurlijk. Maar nogmaals, dat team was ook al niet veel meer.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik zeg 'betere opties dan van Gaal', van Gaal moest op een gegeven moment zelfs Kuyt linksback zetten. Dan mag je als huidige bondscoach niet klagen met Willems en Dijks.
Aan de andere kant met Tete/Veltman vs Janmaat/Verhaegh idem.
Ziyechquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Aanvallend is het heel pover voor Oranje de komende jaren, of qua creatieve middenvelders.
Laatste twee zie ik niet snel het niveau van minimaal een Sneijder halen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:14 schreef Brammess het volgende:
Bazoer, Hendrix en Pröpper vind ik wel creatief.
Precies, Sneijder speelde niet voor niets op zijn 23e bij Real. Pröpper is al ouder en speelt pas zijn eerste seizoen in de Nederlands top. Hendrix doet het wel leuk, maar dat is ook geen Nederlandse top. Bazoer is van de drie wel degene met de meeste potentie, maar niet het type creatieve speler dat Sneijder was.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Laatste twee zie ik niet snel het niveau van minimaal een Sneijder halen.
Ik zou er graag Pieters zien . Zeer degelijke back en verdedigend sterk gewordenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik zeg 'betere opties dan van Gaal', van Gaal moest op een gegeven moment zelfs Kuyt linksback zetten. Dan mag je als huidige bondscoach niet klagen met Willems en Dijks.
Aan de andere kant met Tete/Veltman vs Janmaat/Verhaegh idem.
Oh echtquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft al voor Marokko gekozen, tamme dakhaas.
Bazoer vind ik niet perse heel creatief, niet degene die het spel echt gaat verdelen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:14 schreef Brammess het volgende:
Bazoer, Hendrix en Pröpper vind ik wel creatief.
Loopt er nog wat lekkers rond bij die dames?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:48 schreef Monolith het volgende:
Frank is aan het scouten bij de handbaldames zie ik, Cillessen moet vrezen voor zijn positie.
Ga weg met Pröpper dat is nou echt een net niet speler.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer vind ik niet perse heel creatief, niet degene die het spel echt gaat verdelen.
Het is wachten op Nouri of een stormachtige ontwikkeling van Sinkgraven. Of Pröpper.
Estavana Polmanquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Loopt er nog wat lekkers rond bij die dames?
Ik vind Pröpper wel een goede speler opzich. En hij brengt wat creativiteit mee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga weg met Pröpper dat is nou echt een net niet speler.
Die Tess Wester is wel cute ja.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Estavana Polman
Tess Wester boh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |