quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Overleg met eigenaren van City over volgend seizoen.
Wat gaat Bazoer in Manchester doen dan? Vakantie?
Of denk je dat hij Toure uit de basis speelt?
Foutje, bedankt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC-uit is pas volgend seizoen weer.
Volgens mij weet hij niet eens dat Toure en Guardiola op gespannen voet leven met elkaar, laat gaan.quote:
Nu is FC Emmen best een kek clubje.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:21 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Kan 'ie niet kiezen tussen Ajax en FC Emmen?
Laat die jongens toch!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
homo's liepen toch alleen hand in hand
word je er een beetje onzeker van onlogischquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
homo's liepen toch alleen hand in hand
Hey hallo Tyron.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
word je er een beetje onzeker van onlogisch
Dus toch goed gezien door Overmarsgodquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:46 schreef Mani89 het volgende:
Sanogod met rood van het veld dankzij een elleboogje.
quote:Oud-voetballer Edwin van der Sar maakt komende zaterdag zijn rentree op de Nederlandse velden. Het zal in principe wel van korte duur zijn, want de 130-voudig international gaat één wedstrijd keepen voor zijn oude amateurclub VV Noordwijk.
"Onze eerste doelman, Mustafa Amezrine, raakte in de vorige wedstrijd geblesseerd", vertelt bestuurslid Pieter Vink. "Dat was een flinke aderlating en om dat goed op te vangen probeerden we het eerst eens bij Edwin. Hij komt hier toch nog regelmatig en draagt de club een warm hart toe. Hij heeft ons voorstel geaccepteerd om komende zaterdag tegen Jodan Boys te komen keepen. Het is de bedoeling dat het voor één wedstrijd is, want Mustafa is daarna hopelijk wel weer fit."
Voor Van der Sar wordt het de eerste officiële wedstrijd sinds 28 juni 2011. Dat was wel een niveau'tje hoger: in de Champions League-finale verloor de recordinternational met Manchester United van Barcelona.
Ik ben ook geweldig en verdien het om directeur te worden bij mijn werk....quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, wat een eindbaas die Enoh.
Onze driesterrenreporter.
Baal je wel even als spits van Jodan Boysquote:
of je kan scoren tegen vd sar op je cv zettenquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Baal je wel even als spits van Jodan Boys
Het zou mij juist nog meer motiveren om toch te scoren. De beste NL keeper ooit passeren is toch iets voor de bucket list.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Baal je wel even als spits van Jodan Boys
Jr en powerloungen gaan dit heel erg leuk vindenquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:03 schreef StarGazer het volgende:
Zucht, maak je maar op voor nog een jaar Frank.
Ik deel je mening volledig, Netto is het grootste probleem momenteel. Zowel qua scouting als qua aankopen doet hij het, voor zover mijn informatie gaat, onvoldoende.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:43 schreef Vermecelli het volgende:
Ik heb ook weinig moeite met Frank. Veel talenten in het huidige elftal ontwikkelen zich goed onder hem (Bazoer, Klaassen, El Ghazi, Milik, Veltman, enz) en ik verwacht dat de meeste ook nog wel minimaal een jaartje zullen blijven. Ik denk dat we eerder naar een vervanger voor Netto moeten kijken, die de juiste routiniers kan aantrekken.
Leuk manquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:47 schreef Elan het volgende:
Zag net een filmpje voorbij komen waarin een van jullie "toptalenten" pakkie kreeg van een of andere nietszeggende vlogger
Zet jij je stoeltje nou maar weer klaar op de coolsingel, er is gewonnen van cambuur en de beker is zo goed als binnen. Het lek is boven.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:47 schreef Elan het volgende:
Zag net een filmpje voorbij komen waarin een van jullie "toptalenten" pakkie kreeg van een of andere nietszeggende vlogger
quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Zet jij je stoeltje nou maar weer klaar op de coolsingel, er is gewonnen van cambuur en de beker is zo goed als binnen. Het lek is boven.
Wil je dat dan niet hier posten, dit lokt niet echt mensen hierheen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee zag hem op FB voorbij komen
Hoogstwaarschijnlijk was dit voor diegene al meer dan wat moeitequote:Op woensdag 9 maart 2016 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil je dat dan niet hier posten, dit lokt niet echt mensen hierheen.
Welke mensen maken dat echtAls je zo'n poster maakt doe dan tenminste wat moeite.
Kunnen zijn begeleiders hem dan niet wat simpelere opdrachten gevenquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk was dit voor diegene al meer dan wat moeite
Blijft toch pijnlijk om te zien hoe armoedig het is vergeleken met de afgelopen twee decennia.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:56 schreef FritzWepper het volgende:
Voorlopige selectie voor Oranje - Frankrijk (25/3) en Engeland - Oranje (29/3):
Ibrahim Afellay (Stoke City), Riechedly Bazoer (Ajax), Daley Blind (Manchester United), Jeffrey Bruma (PSV), Jasper Cillessen (Ajax), Jordy Clasie (Southampton), Memphis Depay (Manchester United), Virgil van Dijk (Southampton), Mitchell Dijks (Ajax), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Daryl Janmaat (Newcastle United), Vincent Janssen (AZ), Luuk de Jong (PSV), Davy Klaassen (Ajax), Timo Letschert (FC Utrecht), Jürgen Locadia (PSV), Luciano Narsingh (PSV), Erik Pieters (Stoke City), Quincy Promes (Spartak Moskou), Davy Pröpper (PSV), Arjen Robben (Bayern München), Wesley Sneijder (Galatasaray), Joël Veltman (Ajax), Kenneth Vermeer (Feyenoord), Ron Vlaar (AZ), Georginio Wijnaldum (Newcastle United), Jetro Willems (PSV) en Jeroen Zoet (PSV).
El Ghazi bij Jong Oranje, Tete en Riedewald uiteraard nog geblesseerd.
En toch denk ik dat deze selectie nog altijd meer kwaliteit heeft dan waar van Gaal mee naar Brazilië ging (wat zijn prestatie daar nog knapper maakt).quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blijft toch pijnlijk om te zien hoe armoedig het is vergeleken met de afgelopen twee decennia.
Dijks hoort niet in dat rijtje thuisquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:01 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
En toch denk ik dat deze selectie nog altijd meer kwaliteit heeft dan waar van Gaal mee naar Brazilië ging (wat zijn prestatie daar nog knapper maakt).
Blind heeft met Tete, Willems, Dijks en tegenwoordig Veltman betere opties op de backposities dan van Gaal had op het WK. Dat was voor iedere wedstrijd toch een puzzel. En ook voor het middenveld komen er interessante spelers bij. Als het dan ook ooit nog eens wat met Strootman wordt.
Alleen Robben hè, hoe lang ga je daar nog plezier van hebben?
Dijks is echt niet zo bijzonder, die lijkt vooral heel wat omdat daar vorig seizoen Boilesen zijn parodie op voetbal mocht laten zien.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:01 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
En toch denk ik dat deze selectie nog altijd meer kwaliteit heeft dan waar van Gaal mee naar Brazilië ging (wat zijn prestatie daar nog knapper maakt).
Blind heeft met Tete, Willems, Dijks en tegenwoordig Veltman betere opties op de backposities dan van Gaal had op het WK. Dat was voor iedere wedstrijd toch een puzzel. En ook voor het middenveld komen er interessante spelers bij. Als het dan ook ooit nog eens wat met Strootman wordt.
Alleen Robben hè, hoe lang ga je daar nog plezier van hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |