Middenveld vind ik juist verreweg de beste linie van PSV, die aanval is nou ook weer niet zo bijzonder.quote:Op maandag 7 maart 2016 07:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV heeft vooral voorin meer mogelijkheden, maar op het middenveld en achterin valt dat toch wel mee, of ik moet wat mensen over het hoofd zien
Zit er alleen bij door het gebrek aan verdedigers maar gaat nooit een basisspeler in Ajax 1 wordenquote:Op maandag 7 maart 2016 08:37 schreef mokkiemok het volgende:
van Bruggen dus bij de selectie gisteren. Had ik Frank nog niet eerder over gehoord.
Leek mij ook niet, heb niet het idee dat dat zo'n groot talent is. (enkele keer gezien op training)quote:Op maandag 7 maart 2016 09:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit er alleen bij door het gebrek aan verdedigers maar gaat nooit een basisspeler in Ajax 1 worden
Zoals wie?quote:Op maandag 7 maart 2016 09:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Leek mij ook niet, heb niet het idee dat dat zo'n groot talent is. (enkele keer gezien op training)
Maar er zijn toch alternatieven in de verdediging, die meer kans maken bij het eerste.
Sowieso snel wisselen als de buit binnen is. Misschien dan eindelijk weer minuten voor van de Beek.quote:Op maandag 7 maart 2016 09:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou Bazoer, Gudelj en Klaassen toch maar sparen tegen NEC als ze op scherp staan, die kun je echt geen van 3'en missen tegen PSV
Het was mijn reactie op "PSV heeft meer gelijkwaardige spelers als vervanger" dat is denk alleen voorin zoquote:Op maandag 7 maart 2016 08:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Middenveld vind ik juist verreweg de beste linie van PSV, die aanval is nou ook weer niet zo bijzonder.
Eigenlijk ligt elke linie van Ajax en PSV redelijk dicht bij elkaar, dat maakt het zo leuk. PSV heeft nu licht de edge vanwege ontbrekende spelers bij Ajax, iets wat in de eerste seizoenshelft andersom was.
Natuurlijk, maar dat willen ze hier niet toegeven. Zeker in Europa hebben we dat gezien. Ajax heeft een leuk elftal voor nl, maar over de grens missen we gewoon ervaring.quote:Op maandag 7 maart 2016 07:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je kan toch moeilijk ontkennen dat de selectie van PSV beter in balans is, verder qua ontwikkeling en ervaring, breder qua vervangers en hoger qua kwaliteit.
Ook gewoon niet in de speelwijze, de spelers die opgesteld worden en de kwaliteit van de verdediging?quote:Op maandag 7 maart 2016 10:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat willen ze hier niet toegeven. Zeker in Europa hebben we dat gezien. Ajax heeft een leuk elftal voor nl, maar over de grens missen we gewoon ervaring.
Ah zo, ja Lestienne, Narsingh, Locadia en Pereiro zijn inderdaad allen ongeveer van hetzelfde niveau indd. Het desbetreffende niveau vind ik niet heel indrukwekkend alleen.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was mijn reactie op "PSV heeft meer gelijkwaardige spelers als vervanger" dat is denk alleen voorin zo
Haha, nee.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ah zo, ja Lestienne, Narsingh, Locadia en Pereiro zijn inderdaad allen ongeveer van hetzelfde niveau indd.
Schone scoorde een penalty tegen Groningen.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:36 schreef mokkiemok het volgende:
Zoals Ajax het verdedigend heeft opgevangen bij het wegvallen van Riedewald en Tete, zie Ik Psv niet doen. Vd Hoorn lijkt ook erg gegroeid in zijn ontwikkeling, Viergever blijft kut. Veltman die het op rechts beter doet dan centraal, en dat zegt meer iets over zijn hoge niveau op rechts.
Het gemis van een Klaassen is wel desastreus te noemen, terwijl Psv het toch goed deed zonder Guardado en in mindere maten ook zonder Luuk.
Wat wel bij Ajax een probleem blijft is de voorhoede, maar dat lijkt met Youness en Milik ook steeds beter te worden, Ghazi/Schone is nog steeds een dingetje als je het mij vraagt. Terwijl Ghazi het seizoen erg goed begon.
Milik moet gewoon vertrouwen krijgen en dan komt hij wel aan 25 doelpunten dit seizoen, en doet dan niet veel onder voor Luuk. Volgens mij heeft Luuk nog wel een aantal penalty's genomen en Milik niet volgens mij.(kan mij zo niet herinneren)
Het zou mooi zijn als Bazoer en Klaassen nog een jaar blijven, maar ik zie tenminste 1 van die twee vertrekken.
Edit: dit seizoen 1 penalty voor Milik, die hij er niet in schoot.... enige andere penalty was die van gudelj, die er ook niet in ging.....
och dat is waar ook. maar dat doet niets af van mijn punt betreffende het aantal doelpunten van Milik ten opzichte van Luuk.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Schone scoorde een penalty tegen Groningen.
Hoeveel penalty's heeft Luuk er gemaakt dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 11:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
och dat is waar ook. maar dat doet niets af van mijn punt betreffende het aantal doelpunten van Milik ten opzichte van Luuk.
volgens mij een stuk of 3.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoeveel penalty's heeft Luuk er gemaakt dan?
maar ik weet niet meer of dat nu allemaal in de ED was.quote:
Lestienne veruit de beste, Narsingh veruit de minste. Locadia en Pereiro redelijk gelijkwaardig, al heeft Pereiro een geweldig rendement in de weinige minuten die hij maakt en ook de meeste potentie. Helaas nog erg wisselvallig.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe liggen de verhoudingen volgens jou?
http://www.transfermarkt.(...)rb=&pos=&trainer_id=quote:Op maandag 7 maart 2016 12:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lestienne veruit de beste, Narsingh veruit de minste. Locadia en Pereiro redelijk gelijkwaardig, al heeft Pereiro een geweldig rendement in de weinige minuten die hij maakt en ook de meeste potentie. Helaas nog erg wisselvallig.
Zeker. Zal ook weer snel in de basis staan. Op dit moment zou ik op basis van vorm kiezen voor Lestienne - De Jong - Locadia, maar uiteindelijk lijkt me Lestienne - De Jong - Pereiro het sterkst. Vraag me af of dat dit seizoen nog gaat gebeuren.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.(...)rb=&pos=&trainer_id=
Statistieken van Lestienne niet vergeten. Heel goed rendement.
Misschien dat Pereiro nog in de basis mag starten als het speelronde 34 is en PSV kampioen is. Voor de rest zie ik geen opties.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zeker. Zal ook weer snel in de basis staan. Op dit moment zou ik op basis van vorm kiezen voor Lestienne - De Jong - Locadia, maar uiteindelijk lijkt me Lestienne - De Jong - Pereiro het sterkst. Vraag me af of dat dit seizoen nog gaat gebeuren.
Dat denk ik ook. Ik ben niet echt fan van Locadia, maar hij is heilig bij Cocu en vult het als spits toch vrij goed in aan de zijkant. Verdedigt ook veel meer mee dan Pereiro en Locadia heeft toch ook al 7 goals en 12 assists geloof ik. Maar goed, laten we het weer over Ajax hebben.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat Pereiro nog in de basis mag starten als het speelronde 34 is en PSV kampioen is. Voor de rest zie ik geen opties.
Dijks, Bazoer, Gudelj en Klaassen staan op scherp voor PSV - Ajax.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik ben niet echt fan van Locadia, maar hij is heilig bij Cocu en vult het als spits toch vrij goed in aan de zijkant. Verdedigt ook veel meer mee dan Pereiro en Locadia heeft toch ook al 7 goals en 12 assists geloof ik. Maar goed, laten we het weer over Ajax hebben.
En Propper bij PSV. Zou voor de wedstrijd het leukst zijn als gewoon iedereen mee kan doen.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dijks, Bazoer, Gudelj en Klaassen staan op scherp voor PSV - Ajax.
#Leukefeitjes
Tete en Riedewald zijn het met je eens.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En Propper bij PSV. Zou voor de wedstrijd het leukst zijn als gewoon iedereen mee kan doen.
Ik denk dat ze bij Ajax gewoon hopen op een snelle voorsprong en rond de 60e minuut een Bazoer wisselen. Gudelj en Klaassen pakken denk ik sowieso geen geel.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En Propper bij PSV. Zou voor de wedstrijd het leukst zijn als gewoon iedereen mee kan doen.
Propper kan je opvangen door Maher, die kan ballen jongequote:Op maandag 7 maart 2016 12:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het over de beschikbare spelers. Veltman doet het trouwens prima als rechtsback, vind ik daar niet veel minder dan Tete eerlijk gezegd.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Tete en Riedewald zijn het met je eens.
3/10. Dan komt Hendrix er natuurlijk in.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Propper kan je opvangen door Maher, die kan ballen jonge
nee maar viergever centraal ipv veltman(omdat die op rechts staat) is wel een flinke stap minder.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het over de beschikbare spelers. Veltman doet het trouwens prima als rechtsback, vind ik daar niet veel minder dan Tete eerlijk gezegd.
Klopt, probleem is wel dat hij dus niet centraal kan staan. Daar ga je er met Viergever een stuk op achteruit dus (al doet ie het tot nu toe niet heel slecht).quote:Op maandag 7 maart 2016 12:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het over de beschikbare spelers. Veltman doet het trouwens prima als rechtsback, vind ik daar niet veel minder dan Tete eerlijk gezegd.
Het zit hem bepaald niet mee dit jaar, maar daardoor heeft hij zich niet ècht kunnen bewijzen wat mij betreft - daarvoor heb je een langere periode nodig. Pereiro heeft ook een fantastische periode gehad, als hij toevalligerwijs de rest van de wedstrijden door omstandigheden afwezig was geweest is het een heel ander verhaal. En over de gehele linie vind ik Narsingh niet veel slechter presteren dan die anderen, al heb je bij Narsingh wel het idee dat hij aan zijn plafond zit en bij die anderen niet. Maar goed, ik vertrouw je op je woord want je ziet vast meer van PSV dan ikquote:Op maandag 7 maart 2016 12:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lestienne veruit de beste, Narsingh veruit de minste. Locadia en Pereiro redelijk gelijkwaardig, al heeft Pereiro een geweldig rendement in de weinige minuten die hij maakt en ook de meeste potentie. Helaas nog erg wisselvallig.
Ik snap dit niet, waarom kan dit? Heb volgens mij nog nooit meegemaakt dat een schorsing 2 wedstrijden opgeschort werd.. wel?quote:
Of wat denk je van Frenkie, is misschien meer klaar voor het eerste dan Nouri. Eigenlijk zijn ze beide heel goed.quote:Op maandag 7 maart 2016 09:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso snel wisselen als de buit binnen is. Misschien dan eindelijk weer minuten voor van de Beek.
Of ze krijgen allemaal een schorsing en dan speelt Nouri in Eindhoven en spelen we ze helemaal ondersteboven #dromenmag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |