De verantwoordelijkheid voor die actie die nemen ze ook, door te kiezen voor een MAP, abortus of om het kind geboren te laten worden. Recht is recht en krom is krom en meer bestaat er niet bij jou. Alsof de abortuskliniek vol zit met lachende mensen die op een leuk uitstapje zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij ongewenst zwanger worden ben je zelf hoor. Een baby komt niet ineens aanwaaien. Mensen hebben verantwoordelijkheid voor hun eigen acties, en het doden van een onschuldig kind is een zware laffe actie.
Helaas worden er daarom 30.000 kinderen in Nederland per jaar gedood.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat mensen die een bewuste keuze maken om hun kind te laten aborteren zich niks van een sneuneus als jij aantrekken
misschien wil zij ook wel euthanasie, maar dat mag zeker ook niet van meneer jd?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe is dat een criterium voor menselijk leven? Mijn oma kan ook niet zelfstandig ademen.
Wat is er fascistisch aan de waarheid? Heb ik geen gelijk dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat zijn dus die fascistische trekjes. Ken je Lombrosso?
Haha gastquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat is er fascistisch aan de waarheid? Heb ik geen gelijk dan?
wie heeft het over onbeschermd? je haalt er steeds zaken bij die een ander niet benoemt of impliceert. Dat zijn laffe stromannetjes. Je partner kan ook zwanger geraken ondanks dat je het veilig deed, niet alles is uit te sluiten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar ben je toch zelf bij? Wat is dit nou voor zwak argument. Als je onbeschermde seks hebt weet je dat er kans op zwangerschap is. Dan moet je ook de consequenties daarvan dragen.
In zichzelf is een Nederlandse uitdrukking.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat bedoel je dat met in zichzelf waardevol man?![]()
en nee niet altijd is het al menselijk leven, een foetus van 10-12 weken kun je zo inwisselen voor een foetus van een nader dier en weinig mensen die het verschil zien.
En dat is het goed recht van de dragers van die kinderenquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Helaas worden er daarom 30.000 kinderen in Nederland per jaar gedood.
hahaquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:28 schreef zeer het volgende:
Volgens mij denkt Jimmy dan mensen het leuk vinden hun foetus te laten aborteren. Zegt wel iets over z'n emotionele ontwikkeling.
ja en ik vroeg je wat bedoel je met waarde dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In zichzelf is een Nederlandse uitdrukking.
een mens is gewoon een dier hoorquote:Het verschil is dat het geen dier is, maar een mens. Kan wel op elkaar lijken, maar het is niet hetzelfde.
Nee pls blijf en praat over voetbal.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah discussie met JimmyDean
Ben weg
Sorry dat de waarheid ongemakkelijk is. Als dingen je niet uitkomen is het niet meteen naief hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:27 schreef Chai het volgende:
En ik maar denken dat enkel religieuzen met een steekje los zulke enge trekjes hebben. Oh de naďviteit.
Dat zal ik zo ook wel te horen krijgen, maar ondertussen niet in POL of F&L posten voor ethische of politieke vraagstukken. SlowChatters met borrelpraat lastig vallen is het.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Thnx Remqo, toen ik dat zei werd dat afgedaan als non-argument.
Kijk dat patent denken te hebben op de waarheid vind ik dus zo eng.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sorry dat de waarheid ongemakkelijk is. Als dingen je niet uitkomen is het niet meteen naief hoor.
de FP is gewoon een goede website waar ook erg goed gemodereerd wordt - anonieme bronquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha![]()
tja, er zitten echt wel een hoop hele rare mensen hier.. .die FP ook.. wat een gedrochten zitten daar
![]()
Nee plsquote:
maar wetenschapquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Kijk dat patent denken te hebben op de waarheid vind ik dus zo eng.
Dat is nou het punt, het kind verdient de kans op leven in de ogen van JDquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En dat is het goed recht van de dragers van die kinderen
wat kan jou het nou schelen wat een ander doet met zijn/haar ongeboren kind? dat is jouw zaak toch helemaal niet
de waarheidquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sorry dat de waarheid ongemakkelijk is. Als dingen je niet uitkomen is het niet meteen naief hoor.
Hahahahaquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:31 schreef zeer het volgende:
[..]
de FP is gewoon een goede website waar ook erg goed gemodereerd wordt - anonieme bron
Dat is niet het punt, het punt is dat je menselijk leven dood omdat je daarvoor geen maatregelen hebt genomen. Het gaat er niet om of mensen het leuk vinden of niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De verantwoordelijkheid voor die actie die nemen ze ook, door te kiezen voor een MAP, abortus of om het kind geboren te laten worden. Recht is recht en krom is krom en meer bestaat er niet bij jou. Alsof de abortuskliniek vol zit met lachende mensen die op een leuk uitstapje zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |