jouquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Omdat ik niet voor andere mensen wil beslissen hoe zij hun leven moeten leiden, maar dat is iets wat in die fascisten kop van jouw niet bestaat.
Wel vergelijkbaar. Zelf lekker laten weten wat men wil.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar. Bij abortus gaat het om twee mensenlevens.
wil niet opscheppen maar had laatst op een vochtig stukje wc papier in de vensterbank gespoten en na een week kiemde hetquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een zaadcel op zichzelf groeit toch niet uit tot een baby? Doe niet zo dom.
kindje hoeft het toch niet op te nemen via de navelstrengquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel vergelijkbaar. Zelf lekker laten weten wat men wil.
moet je volgende keer met een washandje je kont afvegen en er dan overheen spuitenquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:21 schreef zeer het volgende:
[..]
wil niet opscheppen maar had laatst op een vochtig stukje wc papier in de vensterbank gespoten en na een week kiemde het
Begin niet te schelden joh.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Omdat ik niet voor andere mensen wil beslissen hoe zij hun leven moeten leiden, maar dat is iets wat in die fascisten kop van jouw niet bestaat.
Of omdat mensen geen zin hebben in een discussie voor de 100e x, omdat dit een slowchat is?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:19 schreef JimmyDean het volgende:
Ik constateer dat er weer flauwekul in de discussie wordt gebracht zodat mensen mijn argumenten lekker kunnen weglachen.
Waarom gaan jullie je niet serieus in het onderwerp verdiepen? Als ik gelijk heb is er sprake van een groot onrecht. En wie zwijgt, is medeschuldig.
in zichzelf? op zichzelf bedoel je?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dus is de keuze duidelijk. Is menselijk leven waardevol in zichzelf of niet?
quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:11 schreef Modus het volgende:
Cup D soup![]()
![]()
![]()
waaahaaa haahaaa ahahaa ahahaaaa ha haha.
En een ongeboren kind doden om dat men dat lekker wil? Kom nou.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel vergelijkbaar. Zelf lekker laten weten wat men wil.
Ik scheld een boom ook niet uit als ik hem boom noem.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Begin niet te schelden joh.
Het gaat niet om beslissen hoe mensen hun leven leiden. Het gaat om het legaal maken van het doden van menselijk leven of niet. Mij lijkt dat een bijzonder slechte zaak.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:22 schreef Catkiller het volgende:
Ik kan soms kwaad worden over vrouwen die een soort van het alleenrecht hebben in het geval van beslissen wat er gaat gebeuren bij een ongewenste zwangerschap omdat ze het zelf moeten dragen en alles. Maar als ik dan zo'n vent als Jimmy zie posten (en oordelen) over ongewenste zwangerschappen dan ben ik ineens blij dat uiteindelijk de vrouw beslist. Ik gun geen enkele vrouw het om ongewenst van jou zwanger te worden zeg.
Bij ongewenst zwanger worden ben je zelf hoor. Een baby komt niet ineens aanwaaien. Mensen hebben verantwoordelijkheid voor hun eigen acties, en het doden van een onschuldig kind is een zware laffe actie.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:22 schreef Catkiller het volgende:
Ik kan soms kwaad worden over vrouwen die een soort van het alleenrecht hebben in het geval van beslissen wat er gaat gebeuren bij een ongewenste zwangerschap omdat ze het zelf moeten dragen en alles. Maar als ik dan zo'n vent als Jimmy zie posten (en oordelen) over ongewenste zwangerschappen dan ben ik ineens blij dat uiteindelijk de vrouw beslist. Ik gun geen enkele vrouw het om ongewenst van jou zwanger te worden zeg.
Twee non-argumenten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Of omdat mensen geen zin hebben in een discussie voor de 100e x, omdat dit een slowchat is?
En ben ook niet geneigd iets aan te nemen van iemand die zichzelf moreel superieur acht.
Het is ook een SC, daar komen mensen ook een beetje geinen en alles.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:19 schreef JimmyDean het volgende:
Ik constateer dat er weer flauwekul in de discussie wordt gebracht zodat mensen mijn argumenten lekker kunnen weglachen.
Waarom gaan jullie je niet serieus in het onderwerp verdiepen? Als ik gelijk heb is er sprake van een groot onrecht. En wie zwijgt, is medeschuldig.
Een ongewenste foetus moeten houden omdat iemand denkt dat dat leven is? Kom nou.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En een ongeboren kind doden om dat men dat lekker wil? Kom nou.
ik wens je ene ongeplande zwangerschap toe op het meest rotte moment in je levenquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij ongewenst zwanger worden ben je zelf hoor. Een baby komt niet ineens aanwaaien. Mensen hebben verantwoordelijkheid voor hun eigen acties, en het doden van een onschuldig kind is een zware laffe actie.
Nee, in zichzelf.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
in zichzelf? op zichzelf bedoel je?
ik snap niet waraom je daarover door blijft zeuren als je mijn beweegreden omtrent abortussen kent. Zoals ik al zei wat ik over de waarde die aan het leven wordt toegekend denk staat daar echt helemaal los van
Als je een kat of een mottenlarve moest doden, welke kies je dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Begin niet te schelden joh.
Het gaat niet om beslissen hoe mensen hun leven leiden. Het gaat om het legaal maken van het doden van menselijk leven of niet. Mij lijkt dat een bijzonder slechte zaak.
Ja hehe omdat ik weiger er in deze SC nog inhoudelijk op in te gaan, dat was precies mijn kneus.quote:
Het is menselijk, het leeft. Het is een feit.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik scheld een boom ook niet uit als ik hem boom noem.
Jij vindt het op dat punt leven. Dat is de nuance.
Maar jullie moeten meedoen. Aan DE discussie!!!111quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Of omdat mensen geen zin hebben in een discussie voor de 100e x, omdat dit een slowchat is?
En ben ook niet geneigd iets aan te nemen van iemand die zichzelf moreel superieur acht.
Vandaar dat ze zelfstandig ademen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:25 schreef JimmyDean het volgende:
Ongeboren kinderen zijn net zo goed menselijk leven.
Leeft het niet dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Een ongewenste foetus moeten houden omdat iemand denkt dat dat leven is? Kom nou.
Gelukkig dan maar dat mensen die een bewuste keuze maken om hun kind te laten aborteren zich niks van een sneuneus als jij aantrekkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij ongewenst zwanger worden ben je zelf hoor. Een baby komt niet ineens aanwaaien. Mensen hebben verantwoordelijkheid voor hun eigen acties, en het doden van een onschuldig kind is een zware laffe actie.
'omdat men dat lekker wil'quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En een ongeboren kind doden om dat men dat lekker wil? Kom nou.
Dat zijn dus die fascistische trekjes. Ken je Lombrosso?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is menselijk, het leeft. Het is een feit.
Daar ben je toch zelf bij? Wat is dit nou voor zwak argument. Als je onbeschermde seks hebt weet je dat er kans op zwangerschap is. Dan moet je ook de consequenties daarvan dragen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wens je ene ongeplande zwangerschap toe op het meest rotte moment in je leven
Dat is een non-argument.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar jullie moeten meedoen. Aan DE discussie!!!111
wat bedoel je dat met in zichzelf waardevol man?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, in zichzelf.
Ongeboren kinderen zijn net zo goed menselijk leven.
Dit is gelukkig ook pas 52862087564308756230847520874352308754027862477248542958797269345427594325943256892435942592436957432695624395t93465924759248659243 keer gezegd. Maar gewoon op hem blijven ingaan hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is ook een SC, daar komen mensen ook een beetje geinen en alles.
Wil je een goede discussie hebben dan zijn er genoeg andere subfora waar je je punt kan maken en waar users inhoudelijk willen reageren
vooral als je verkracht wordtquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar ben je toch zelf bij? Wat is dit nou voor zwak argument. Als je onbeschermde seks hebt weet je dat er kans op zwangerschap is. Dan moet je ook de consequenties daarvan dragen.
Thnx Remqo, toen ik dat zei werd dat afgedaan als non-argument.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is ook een SC, daar komen mensen ook een beetje geinen en alles.
Wil je een goede discussie hebben dan zijn er genoeg andere subfora waar je je punt kan maken en waar users inhoudelijk willen reageren
De verantwoordelijkheid voor die actie die nemen ze ook, door te kiezen voor een MAP, abortus of om het kind geboren te laten worden. Recht is recht en krom is krom en meer bestaat er niet bij jou. Alsof de abortuskliniek vol zit met lachende mensen die op een leuk uitstapje zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Helaas worden er daarom 30.000 kinderen in Nederland per jaar gedood.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat mensen die een bewuste keuze maken om hun kind te laten aborteren zich niks van een sneuneus als jij aantrekken
misschien wil zij ook wel euthanasie, maar dat mag zeker ook niet van meneer jd?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe is dat een criterium voor menselijk leven? Mijn oma kan ook niet zelfstandig ademen.
Wat is er fascistisch aan de waarheid? Heb ik geen gelijk dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat zijn dus die fascistische trekjes. Ken je Lombrosso?
Haha gastquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat is er fascistisch aan de waarheid? Heb ik geen gelijk dan?
wie heeft het over onbeschermd? je haalt er steeds zaken bij die een ander niet benoemt of impliceert. Dat zijn laffe stromannetjes. Je partner kan ook zwanger geraken ondanks dat je het veilig deed, niet alles is uit te sluiten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar ben je toch zelf bij? Wat is dit nou voor zwak argument. Als je onbeschermde seks hebt weet je dat er kans op zwangerschap is. Dan moet je ook de consequenties daarvan dragen.
In zichzelf is een Nederlandse uitdrukking.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat bedoel je dat met in zichzelf waardevol man?![]()
en nee niet altijd is het al menselijk leven, een foetus van 10-12 weken kun je zo inwisselen voor een foetus van een nader dier en weinig mensen die het verschil zien.
En dat is het goed recht van de dragers van die kinderenquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Helaas worden er daarom 30.000 kinderen in Nederland per jaar gedood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |