Waarom niet? Dat is toch volkomen arbitrair?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
de keuze maak ik door te zeggen tot 12 weken abortus prima, wat ik verder vind van de waarde die gehangen wordt aan het menselijk leven is daarvoor niet zo belangrijk.
morning after pilquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat is MAP?
En ik volg de wetenschappelijke consensus, de tweede celdeling.
Dat is niet hetzelfde omdat de cel dan nog door het lichaam kan worden afgestoten, daarom werkt de pil ook.quote:
omdatquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat is toch volkomen arbitrair?
quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
1 mensenleven en een vrucht niet echt een mens met leven met 12 weken, ook niet levensvatbaar
Al dat zaad wat in jouw handen is gestorven waren ook potentiële mensen, maar je koos ervoor ze in een onvruchtbare omgeving vroegtijdig vrij te laten. Moordenaar.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:14 schreef zeer het volgende:
[..]
En MAP dan? Vanaf wanneer is iets menselijk leven?
Waarom is een ongeboren kind na 12 weken wel waardevol maar daarvoor niet? Ze zijn beiden niet levensvatbaar. Ook een geboren kind is trouwens niet zelfstandig levensvatbaar.quote:
En je hebt een of andere religieuze motivatie om dan voor andere te beslissen dat ze levensovertuiging maar moeten delen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde omdat de cel dan nog door het lichaam kan worden afgestoten, daarom werkt de pil ook.
Dat is geen menselijk leven.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Al dat zaad wat in jouw handen is gestorven waren ook potentiële mensen, maar je koos ervoor ze in een onvruchtbare omgeving vroegtijdig vrij te laten. Moordenaar.
Ik pleeg soms wel dagelijks genocidequote:Op donderdag 3 maart 2016 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Al dat zaad wat in jouw handen is gestorven waren ook potentiële mensen, maar je koos ervoor ze in een onvruchtbare omgeving vroegtijdig vrij te laten. Moordenaar.
Ik zal een testament opzetten voor al m'n erfgenamen die op het douchegordijn plakkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben atheïst.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:17 schreef zeer het volgende:
[..]
En je hebt een of andere religieuze motivatie om dan voor andere te beslissen dat ze levensovertuiging maar moeten delen?
quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal een testament opzetten voor al m'n erfgenamen die op het douchegordijn plakken
ik heb zo'n hekel aan ejaculeren onder de douche hehquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal een testament opzetten voor al m'n erfgenamen die op het douchegordijn plakken
ik zeg helemaal niet dat het daarna wel waardevol is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom is een ongeboren kind na 12 weken wel waardevol maar daarvoor niet?
kinderen kunnen sowieso moeilijk slecht zelfstandig opgroeien, wat dat betreft zijn we echt een waardeloos kapot geëvolueerd wezenquote:Ze zijn beiden niet levensvatbaar. Ook een geboren kind is trouwens niet zelfstandig levensvatbaar.
Een zaadcel op zichzelf groeit toch niet uit tot een baby? Doe niet zo dom.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja was even vergeten dat jij de expert was. Gr.
Gewoon alsnog laten aborteren tochquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Stel je voor, zwanger na een ONS. En hij eist dat je het kindje houdt. Drama incoming.
hij kan dat niet eisenquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Stel je voor, zwanger na een ONS. En hij eist dat je het kindje houdt. Drama incoming.
Iets met verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:19 schreef Opsonisatie het volgende:
wanneer conceptie heeft plaatsgevondenquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:14 schreef zeer het volgende:
[..]
En MAP dan? Vanaf wanneer is iets menselijk leven?
Omdat ik niet voor andere mensen wil beslissen hoe zij hun leven moeten leiden, maar dat is iets wat in die fascisten kop van jouw niet bestaat.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:19 schreef JimmyDean het volgende:
Ik constateer dat er weer flauwekul in de discussie wordt gebracht zodat mensen mijn argumenten lekker kunnen weglachen.
Waarom gaan jullie je niet serieus in het onderwerp verdiepen? Als ik gelijk heb is er sprake van een groot onrecht. En wie zwijgt, is medeschuldig.
En dus is de keuze duidelijk. Is menselijk leven waardevol in zichzelf of niet?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zeg helemaal niet dat het daarna wel waardevol is.
[..]
kinderen kunnen sowieso moeilijk slecht zelfstandig opgroeien, wat dat betreft zijn we echt een waardeloos kapot geëvolueerd wezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |