abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160383739
http://www.volkskrant.nl/(...)it-turkije~a4255721/

Godver wat een idioot is Samsom toch ook :') :') :')

Gulukkig wijst de VVD dit af. Echt van de zotte gewoon dit :')

[ Bericht 38% gewijzigd door Leandra op 03-03-2016 10:25:09 (Quote uit Volkskrant verwijderd) ]
International
pi_160383750
PvdA op weg naar 0 zetels.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_160383802
Wat zouden jullie dan voorstellen om de impasse met Turkije op te lossen. Kritiek geven is heel makkelijk goed en humaan beleid maken heel moeilijk.
pi_160383832
Infantiele landverraders zijn het. :r In de VS hadden Samson en Rutte voor de rest van hun leven in de gevangenis gezeten wegens wanbeleid en gesjoemel met cijfers.
pi_160383851
Waarom laten wij ons een oor aannaaien?

Nederland ligt niet naast Syrie.

Dit is een Turks probleem. Die Turken hebben zelf oorlog lopen zoeken in Syrie. Dat is uit de hand gelopen, en nu de rapen gaar zijn, sturen ze de vluchtelingen naar Europa.

Het beste wat we kunnen doen, is de Turken helpen in de opvang van vluchtelingen. In Turkije. Iedere vluchteling die illegaal de grens over gaat, is een reden meer om de Turken niet te helpen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_160383910
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 07:10 schreef Lyrebird het volgende:
Waarom laten wij ons een oor aannaaien?

Nederland ligt niet naast Syrie.

Dit is een Turks probleem. Die Turken hebben zelf oorlog lopen zoeken in Syrie. Dat is uit de hand gelopen, en nu de rapen gaar zijn, sturen ze de vluchtelingen naar Europa.

Wat doen de westerse troepen in die regionen als het niet ons probleem zou zijn? Juist de rechtse westerse obsessie om dictatoren in die regionen te verdrijven en democratie in te voeren zijn de basis geweest van deze rotzooi in die regio. De vluchtelingen zouden evenredig naar de oorlog besteding moeten verdeeld worden, dus minstens 50% naar de VS verschepen.
  donderdag 3 maart 2016 @ 07:36:11 #7
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_160383940
Bizar plan. Nederland zou in een burgeroorlog geraken.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_160383954
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 07:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat doen de westerse troepen in die regionen als het niet ons probleem zou zijn? Juist de rechtse westerse obsessie om dictatoren in die regionen te verdrijven en democratie in te voeren zijn de basis geweest van deze rotzooi in die regio. De vluchtelingen zouden evenredig naar de oorlog besteding moeten verdeeld worden, dus minstens 50% naar de VS verschepen.
Je mag de Amerikanen, Obama, verwijten dat hij van Irak een tweede Vietname heeft gemaakt. Na de surge van Bush (waar hij tegen was), was de situatie in Irak stabiel. Maar Obama moest en zou de troepen uit Irak terugtrekken. Iets dat de VS om verstandige redenen eerder niet uit Japan, Zuid-Korea en Duitsland heeft gedaan.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_160384025
Invliegen... Alleen als we dan uitgeprocedeerde types terugvliegen... Iets met balans enzo
Whatever...
pi_160384048
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 07:55 schreef Spanky78 het volgende:
Invliegen... Alleen als we dan uitgeprocedeerde types terugvliegen... Iets met balans enzo
Op de kosten van Turkije.
pi_160384059
De 'zielig'kaart wordt ook meteen weer gespeeld. Geloof maar lieve fokkertjes, ze gaan weer naar hier komen en er is niets wat je er tegen kan doen.
pi_160384074
En we zetten de verdubbelaar in.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  donderdag 3 maart 2016 @ 08:11:56 #13
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160384131
Lijkt me een verstandig plan. Koppel dat aan een plan om vluchteligen evenredig te verdelen onder de EU-landen en je bent dichter bij een oplossing.

De grenzen potdicht gooien en alleen op deze manier vluchteligen naar binnen. Vooraf screenen of het wel echt vlucjtelingen zij en laat maar komen. Lijkt me een beter plan dan de ongecontroleerde massale illegale 'vluchteligen'stroom die nu langs alle kanten Europa binnendringt
Laffe huichelaar
  donderdag 3 maart 2016 @ 08:13:19 #14
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160384142
quote:
17s.gif Op donderdag 3 maart 2016 07:59 schreef Juup© het volgende:

[..]

Op de kosten van Turkije.
Waarom zou Turkije moeten betalen voor niet-Turken die hier uitgeprocedeerd zijn?
Laffe huichelaar
pi_160384159
Hoeveel mensen zijn er voorstander van zo'n idioot plan?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 3 maart 2016 @ 08:18:48 #16
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_160384184
quote:
minimaal vierhonderd vluchtelingen per dag' die naar Europa mogen komen. 'Dat moeten we een maand volhouden, als teken van goede wil. Als de EU aan Turkije laat zien dat we serieus werk maken van een oplossing van de vluchtelingencrisis, komt Ankara in actie tegen de mensensmokkelaars.
Ik kan Erdogan vanaf hier horen brullen van het lachen terwijl ie nog een paleis neerzet van 3 miljard euro.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 3 maart 2016 @ 08:21:30 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160384203
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 08:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hoeveel mensen zijn er voorstander van zo'n idioot plan?
Vooralsnog ben ik in ieder geval de enige hier oo FOK! zo te lezen.

Ik snap de grootse tegenstand echter niet. Natuurlijk willen we ze hier liever niet hebben, maar linksom of rechtsom komen ze hier toch. Dan kan je ze beter gecontroleerd laten komen dan hoe het er nu aan toegaat. dlDaarbij zagen we de afgelopen tijd dat ze dan heel graag doorreizen naar Duitsland, Nederland, Scandinavie of GB via Calais. Ook oo waar ze heengaan hen je veel meer controle als jij de reis organiseert.

Een goed plan wil ik het niet noemen, maar als je bij dit plan de grenzen onverbiddelijk sluit en ze alleen via deze vluchten binnen laat komen, vind ik het wel beduidend beter dan het alternatief
Laffe huichelaar
  donderdag 3 maart 2016 @ 08:24:12 #18
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160384227
1 april :+

Oh shit, een maand te vroeg.
pi_160384242
Knettergek.
  donderdag 3 maart 2016 @ 08:26:47 #20
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_160384251
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 08:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik snap de grootse tegenstand echter niet. Natuurlijk willen we ze hier liever niet hebben, maar linksom of rechtsom komen ze hier toch. Dan kan je ze beter gecontroleerd laten komen dan hoe het er nu aan toegaat. dlDaarbij zagen we de afgelopen tijd dat ze dan heel graag doorreizen naar Duitsland, Nederland, Scandinavie of GB via Calais. Ook oo waar ze heengaan hen je veel meer controle als jij de reis organiseert.

Een goed plan wil ik het niet noemen, maar als je bij dit plan de grenzen onverbiddelijk sluit en ze alleen via deze vluchten binnen laat komen, vind ik het wel beduidend beter dan het alternatief
Probleem is meer de redenering erachter. Dat we dit moeten doen om Turkije te paaien. Ik dacht dat we ze 3 miljard hadden gegeven/gaan geven. Is dat niet genoeg dan?

laat ik het zo zeggen, als Turkije na 3 miljard euro nog steeds niets doet, waarom dan wel na een maand lang elke dag vluchtelingen op komen halen?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_160384267
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 08:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]

oneens als wij onze grenzen goed bewaken komt er niemand binnen. Flauwekul om te stellen dat het sowieso gaat gebeuren
  Moderator donderdag 3 maart 2016 @ 08:32:16 #22
249559 crew  Lavenderr
pi_160384288
Samsom is niet goed bij zijn verstopei.
pi_160384297
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 08:32 schreef Lavenderr het volgende:
Samsom is goed bij zijn verstopei.
pi_160384303
Meeeeer, wees allen welkom.
quote:
Illegale Marokkanen blijken vrijwel niet uit te zetten naar hun thuisland. Rabat beweert zijn onderdanen weer op te nemen, maar daar komt in de praktijk niets van terecht.

Dat blijkt uit cijfers die De Telegraaf heeft opgevraagd bij het ministerie van Veiligheid en Justitie.

In Nederland werden vorig jaar wederom veel Marokkaanse illegalen aangetroffen zonder papieren. Den Haag zou die graag uitzetten. In 215 gevallen werd de ambassade van het Noord-Afrikaanse land daarom gevraagd om aan hen reisdocumenten te geven en ze weer op te nemen. Volgens Veiligheid en Justitie willigde het koninkrijk slechts vijf van die verzoeken in. Daarbij is het nog maar de vraag of het aantal van vijf echt gehaald is; het departement rondt af op vijftallen.
  donderdag 3 maart 2016 @ 08:37:00 #25
438758 zeer
Opritsjniki
pi_160384319
Goed idee, koop gelijk alle vrijstaande huizen op en stop de vluchtelingen daar in _O_ . KLM weer in de zwarte cijfers, de huizenmarkt weer een nieuwe impuls _O_ . PvdA 4 president _O_ .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')