lach er maar meequote:
ik vind zeer vaak, zeg maar meestal, niet sneu of een bitch, in tegendeel zelfs.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij is altijd zo'n sneue bitch. Zal ie wel van z'n moeder hebben
Dat is wel chill manquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen last meer van gehad dus zal wel los lopen. Hoop dat ik weer snel mag autorijden de rest boeit niet.
is dat die moeder die verliefder is op de 'verovering' van haar zoon dan hijzelf?quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:10 schreef madeliefff het volgende:
Haha. Kijk vanaf 4:49
Een vrouw die de date van haar zoon praktisch aflebbertcreepy. uit russia with love
Dit heeft niemand nog gezien volgens mijquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:10 schreef madeliefff het volgende:
Een vrouw die de date van haar zoon praktisch aflebbertcreepy. uit russia with love
is ook een geschikte kerel, kan alleen niet zo goed tegen dat sneue anonieme gepoch, en gelijk heeft ie ook trouwensquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind zeer vaak, zeg maar meestal, niet sneu of een bitch, in tegendeel zelfs.
Ooh, dat programma. Die 2 boeren uit Vorden, wat een horken zijn dat hahahaquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:10 schreef madeliefff het volgende:
ja, sick was dat welquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
is dat die moeder die verliefder is op de 'verovering' van haar zoon dan hijzelf?
mamma heeft stiekem een beetje lesbisch gevoelensquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:10 schreef madeliefff het volgende:
zo lijkt het wel. Ik heb die aflevering verder niet gezien maar kwam dit gekke filmpje tegenquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
is dat die moeder die verliefder is op de 'verovering' van haar zoon dan hijzelf?
no auto no lifequote:Op donderdag 3 maart 2016 09:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel chill manJa ik zou ook niet zonder auto kunnen
ik zie wel dat die zoon t ook awkward vindquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, sick was dat welhoe awkward voor die meid
dat probleem ligt bij jezelf, je blijft er ook over doorgaan, over sneu gesproken, en je gelijk, nou jongen je hebt je gelijk volgens jezelf, tof hoor, nu begin je wel een beetje een bitch te worden.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:12 schreef zeer het volgende:
[..]
is ook een geschikte kerel, kan alleen niet zo goed tegen dat sneue anonieme gepoch, en gelijk heeft ie ook trouwens
Het waren allemaal MOE-landers (importbruiden) die dames.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zie wel dat die zoon t ook awkward vind
Gelukkig, hij is redelijk normaalquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zie wel dat die zoon t ook awkward vind
Zo erg is het niet, maar ik weiger OV te nemen.quote:
PeZu plsquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat probleem ligt bij jezelf, je blijft er ook over doorgaan, over sneu gesproken, en je gelijk, nou jongen je hebt je gelijk volgens jezelf, tof hoor, nu begin je wel een beetje een bitch te worden.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:22 schreef zeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of iets van die strekking![]()
Idem. Regelmatig gehad toen ik nog op school zat dat ik weer naar huis ging omdat de bus te vol zatquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig, hij is redelijk normaal
[..]
Zo erg is het niet, maar ik weiger OV te nemen.
Heey noorsbloedquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:23 schreef Kurovski het volgende:
Even m'n noors testen zometeen, dat is alweer een tijdje geleden.
rusland is geen tsjechie. Ik vind het maar apart allemaalquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het waren allemaal MOE-landers (importbruiden) die dames.
Wat vindt jij daarvan als oostblokse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |