Strikvraag. Het was er geen 1.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:01 schreef BeamofLight het volgende:
Noem 3 staten waar Cruz de voorverkiezingen won
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:01 schreef BeamofLight het volgende:
Zie je, dit zielige gevoel, alsof je eindelijk een soortement van overwinning hebt behaald in dat zielige excuus van een leven van je had je maar mooi gemist als je niet keek.quote:
Omdat je een chagrijnige negatieve azijnzak bent. Die denkt leuk te zijn met je post. Een echte voetballiefhebber is romantisch en houdt van de schoonheid van het voetbal. Gelooft in het ongelovige.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:59 schreef Caland het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk naar een wedstrijd aan het kijken waarin Utrecht toch zo gaat scoren.
Nee.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:01 schreef BeamofLight het volgende:
Iowa, Texas, Oklahomo?quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:01 schreef BeamofLight het volgende:
Jeetje zeg, doe eens niet zo raar. Je hebt nota bene vorige week je uitkering ontvangen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat je een chagrijnige negatieve azijnzak bent. Die denkt leuk te zijn met je post. Een echte voetballiefhebber is romantisch en houdt van de schoonheid van het voetbal. Gelooft in het ongelovige.
Ik vind Rapid Wien leuk . Jij ook ?quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
PowerLoungen vindt niks leuk
PowerLoungengod
Dat is waar.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zie je, dit zielige gevoel, alsof je eindelijk een soortement van overwinning hebt behaald in dat zielige excuus van een leven van je had je maar mooi gemist als je niet keek.
Lolquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Strikvraag. Het was er geen 1.
Mwa, Caland hoopt elke week op een overwinning voor Feyenoord.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat je een chagrijnige negatieve azijnzak bent. Die denkt leuk te zijn met je post. Een echte voetballiefhebber is romantisch en houdt van de schoonheid van het voetbal. Gelooft in het ongelovige.
Geef je zelf maar een note.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zie je, dit zielige gevoel, alsof je eindelijk een soortement van overwinning hebt behaald in dat zielige excuus van een leven van je had je maar mooi gemist als je niet keek.
Word ik daar even mooi voor lul gezet zeg.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Onjuist. https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/komma-voor-en
Haha, sukkel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Word ik daar even mooi voor lul gezet zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |