Pareltjes hoorquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:35 schreef Abed het volgende:
Bonus: Negatieve reacties op Facebook zoals je ze hier alleen in NWS zou tegenkomenhttps://www.facebook.com/Gemeente-Rhenen-168910619825656/?fref=ts
quote:Bobbes : Lekker je ogen sluiten en wegkijken naar links. Kom maar we hebben geld zat! Dat blijkt wel uit hoeveel gezinnen afhankelijk zijn van de voedselbank. Die linkse hobbyisten maken ons land failliet.
Na op adem te zijn gekomen vervolgt hij :quote:Rene de Denker : "Nou Bobbes, dan zal ik alvast beveiliging gaan regelen voor je dochter. Nota kun je gewoon indienen bij de Gemeente..oh nee wacht: jij bent een Nederlander.."
quote:Opzouten joh! Onderzoek? Dat kost al teveel! Stop die gasten in een container naar Verweghistan!
quote:Idd Bobbes! Ze gaan er niet komen die koekieloekies! Alhoewel; is wel makkelijk op 5 december..scheelt weer schmink..
quote:Kees van de Asielhatert : "Schandalig toch erdoor heen drukke je zal daar je bedrijf willen starte krijg je 200 aziel zoekers als buuren pff en neem je ze in dienst krijg je geld toe kan er weer een nederlander na huis burgemeester help eerst u beurgers in de gementen en neem die 200 aziel zoekers mee na u huis"
quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Pareltjes hoor![]()
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Na op adem te zijn gekomen vervolgt hij :
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jij bent van mening dat mensen bedreigen de normaalste zaak van de wereld is?quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:02 schreef Vermon het volgende:
propaganda in de KLB. Ga dat lekker in NWS posten.
We weten nu wel dat iedereen die het niet
na het lezen van deze kul lijkt me dat niet meer dan terecht en kan ik niet wachten tot een ban in KLB. Zo ook weer je conclusie van bovenstaande post.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:03 schreef Abed het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat mensen bedreigen de normaalste zaak van de wereld is?
En ik heb een tijdelijk ban in NWS
Ach die troep wordt enorm uitvergroot. Als je de burgers slecht informeert krijg je dit soort mongolenacties. Er zijn zoveel mensen tegen de komst van al die migranten en AZC's maar toch wordt het door je strot gedrukt, dat zorgt er nou eenmaal voor dat mensen dit soort capriolen uithalen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:03 schreef Abed het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat mensen bedreigen de normaalste zaak van de wereld is?
En ik heb een tijdelijk ban in NWS
Mad.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:06 schreef PietPossum het volgende:
[..]
na het lezen van deze kul lijkt me dat niet meer dan terecht en kan ik niet wachten tot een ban in KLB. Zo ook weer je conclusie van bovenstaande post.
Goedpraten van geweld en bedreigingquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:06 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ach die troep wordt enorm uitvergroot. Als je de burgers slecht informeert krijg je dit soort mongolenacties. Er zijn zoveel mensen tegen de komst van al die migranten en AZC's maar toch wordt het door je strot gedrukt, dat zorgt er nou eenmaal voor dat mensen dit soort capriolen uithalen.
Het domme volk komt nou eenmaal eerst in opstand, de rest moet nog volgen.
Ik praat helemaal niks goed, ik verklaar het alleen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:07 schreef Abed het volgende:
[..]
Goedpraten van geweld en bedreiging
NWS staat overigens bol met dit soort topics maar dan vanuit de andere kant belicht, dan kan dit hier ook best.
Mwoah.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:07 schreef Abed het volgende:
[..]
Goedpraten van geweld en bedreiging
NWS staat overigens bol met dit soort topics maar dan vanuit de andere kant belicht, dan kan dit hier ook best.
Nee die opsporing gezocht filmpjes die jij ieder uur plaats_O-quote:
Privéfoto's?quote:
Mensen die racistische taal onder hun eigen naam uitkramen is weinig privequote:
Dan nog is hier zo'n beetje de afspraak dat we dat niet doen dacht ik.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Privéfoto's?Staan gewoon openbaar hoor
Ik haal geen discussie hierheen, ik plaats een klacht.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:08 schreef zovty het volgende:
[..]
Mwoah.
Versnipper je de discussie dan neit te erg?
Of haal je die disucssie dan niet naar KLB waar hij eigenlijk niet hoort.
Mag best weg wat mij betreft, ik heb ze niet geplaatst.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan nog is hier zo'n beetje de afspraak dat we dat niet doen dacht ik.
Je kraamt weer eens wartaal uit knul.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:08 schreef Abed het volgende:
[..]
Nee die opsporing gezocht filmpjes die jij ieder uur plaats_O-
Mensen zwartlap noemenquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:10 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Je kraamt weer eens wartaal uit knul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |