Nog niet te zeggen, ligt puur aan verticale of horizontale beving. Moet elk moment gaan hitten nu, if so.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:48 schreef Frutsel het volgende:
Australië cancelt tsunamiwaarschuwing voor het Westen, die van Indonesie, Christmas Islands en Cocos Islanden blijven vooralsnog staan.
Zeg ik, zal lokaal zijn of het gebeurd niet.
en anders kan ik straks zeggen:quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nog niet te zeggen, ligt puur aan verticale of horizontale beving. Moet elk moment gaan hitten nu, if so.
Ik denk dat degenen die dat zouden kunnen posten, te hard aan't rennen zijn nu.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
Heeft er niet iemand een linkje van een webcam op de kustlijn?
Die zijn nog niet hersteld sinds 2004quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
Heeft er niet iemand een linkje van een webcam op de kustlijn?
quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:04 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Enige model dat ik kan vinden, de rest werkt niet![]()
Lijkt dan mee te vallen
Hier heb ik wel eens nachtmerries over gehad, dit soort taferelenquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:07 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit echt zou zijn zou ik alleen al van angst doodgaan als je dat op je af ziet komen.
Dan moet je The Day After Tomorrow eens kijken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hier heb ik wel eens nachtmerries over gehad, dit soort taferelen.
Eerst selfie maken hè.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:07 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit echt zou zijn zou ik alleen al van angst doodgaan als je dat op je af ziet komen.
twitter:adharves twitterde op woensdag 02-03-2016 om 15:19:20Indonesian TV1 has reporter on beach in Aceh - hasn't been washed away yet. reageer retweet
het lijkt net echt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:07 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Net popcorn gehaald.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:14 schreef Greys het volgende:
Alle tsunami waarschuwingen ingetrokken aldus het NOS journaal.
Je moet ook gewoon naast de brandblusser en de EHBO-kit altijd een zakje popcorn op voorraad hebben.quote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ng_Indonesie___.htmlquote:Volgens reddingwerkers zijn er doden gevallen maar het is niet bekend hoeveel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |