daar ben ik ook WKN-mod voorquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt dit bericht trouwens
Nu je het zegt: Dat is zoquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:20 schreef matthias24 het volgende:
shit he! die mensen daar moeten echt opassen want er zou een tsunami aan kunnen komen.
twitter:ABC7Alex twitterde op woensdag 02-03-2016 om 14:17:51Tsunami Watch for parts of Australia bc of 7.9 earthnquake off Sumatra. Nothing observed. - https://t.co/oo28qZoGtX https://t.co/QIUHMxmszf reageer retweet
Denk het niet, maar lokaal kan het wel een probleem zijn. Vooral voor Aceh enzoquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wow..dat kan weleens uitmonden in een golf zoals op 2e kerstdag 2004
Pacific Tsunami Warning Centre en National Tsunami Warning Centre ook... althans, geen updatesquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:24 schreef SoldMayor het volgende:
earthquake-report.com ligt er ook meteen uit.
Een grote was te verwachten inderdaad. Vooral met het grote aantal kleinere aardbevinkjes die de afgelopen weken plaatsvonden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:26 schreef Frutsel het volgende:
Het was ook best "rustig" qua zware aardbevingen...
Gezien de afstand, ruim een uur naar het vasteland van Indonesie.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe lang zou zo'n eventuele tsunami er overdoen?
Dat is dus best snel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gezien de afstand, ruim een uur naar het vaste land van Indonesie.
Wat is er leuk aan?quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:28 schreef xpompompomx het volgende:
Leuk, een aardbevingAlweer een tijdje geleden dat ik er eentje meemaakte
zon ding kan 800 km/u... dus misschien binnen het uurquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gezien de afstand, ruim een uur naar het vasteland van Indonesie.
Hoop dat de mensen zich in veiligheid kunnen brengen. Aan hoe hoog moet ik denken qua Tsunami?quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zon ding kan 800 km/u... dus misschien binnen het uur
Jij zit daar?quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:28 schreef xpompompomx het volgende:
Leuk, een aardbevingAlweer een tijdje geleden dat ik er eentje meemaakte
Nee, maar vorig jaar 25 april zat ik wel in de binnenlanden van Nepalquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |