SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GM wel een startfoto maken he!
En ik zag ook nog een mooi overzicht van sicilia en een UDbol van L0t!
[ Bericht 13% gewijzigd door Crumpette op 01-03-2016 21:13:10 ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:05 schreef Crumpette het volgende:
Haha ik ben nu gewoon nog dik,denk dat het nog wel even duurt voordat het voor de buitenwereld zichtbaar is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GM wel een startfoto maken he!
En ik zag ook nog een mooi overzicht van sicilia en een UDbol van L0t!![]()
Maar vooruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 02-03-2016 10:34:37 ]S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We wonen in bij mijn ouders. Dit is de slaapkamer waar ik met vriend en J slapenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:19 schreef Suikertante het volgende:
Wauw! Dat is echt een mooie toeter! Ik vind dat een leuk woord, dit is dus een compliment
En Klap wat ben je slank en is dit een ruimte in je huis? Waar zijn je spullen!!en heb je mijn Pm gehad of heb ik een spelfout in je naam gemaakt
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:31 schreef Quoi het volgende:
Afijn, week 16, je komt uit bed en komt erachter dat in je slaapshirtje een topje is gewordenBest koud als je uit bed stapt hč?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bang dat ik het morgenochtend vergeet![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:11 schreef Arja het volgende:
Dot wat een mooie ronde bol!
Lb wat een lieve foto. En de terugplooi is ook begonnen.
Verder leuk om die verschillen te zien tussen de beginbolletjes!
Morgen-een-half-jaar-buikMorgen-een-half-jaar-buik boksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie buik man, mag je trots op zijn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nee hoorquote:Op maandag 14 maart 2016 22:15 schreef Arja het volgende:
Dankjewel allemaal.
Heb ik je nu ingehaald, groofs?
[ Bericht 19% gewijzigd door Svane op 17-03-2016 09:45:01 ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:30 schreef Svane het volgende:
Ik doe mee! 27 weken vandaag en het wordt nog eens wat!
Ik zocht je vorige foto (16+5?) en wat een verschil! Mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind trouwens alle buiken, buikjes en foto's met baby uit de buik hier even mooiIk moet werken, maar zit alleen maar te hemelen op mijn wolkje.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:30 schreef Svane het volgende:
Ik doe mee! 27 weken vandaag en het wordt nog eens wat!
JaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mega-zwangerbuik
eindelijk!
![]()
WOWquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:30 schreef Svane het volgende:
Ik doe mee! 27 weken vandaag en het wordt nog eens wat!![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:23 schreef klaprooss het volgende:
Oh en LB met mini![]()
Hier 11+6
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:18 schreef Unihipili het volgende:
Heuj ik heb volgens mij van datzelfde behang gisteren een staaltje meegenomen. En die bank/stoel ken ik ook, en de telefoon ook *boks*[/offtopic]
Mooi hobbeltje
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:32 schreef klaprooss het volgende:
[..]datum tweeling doen dan?
karwei behangetje, one+one en IKEA stoel?
gelukkig niet, ik moet over 4 weken nog in mijn trouwjurk passen!quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
Nou die zie ik wel hoor nazilduidelijk zwanger!
Je bent ook "pas" 16 weken he, je moet je nu nog niet gaan meten aan dot en lamb
da's waarschijnlijk bij de meeste anderen rond die termijn ook zo, dat het op de foto meer lijkt dan in het echtquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:34 schreef Nazil het volgende:
[..]
gelukkig niet, ik moet over 4 weken nog in mijn trouwjurk passen!
Hier lijkt het wel duidelijk maar in het dagelijks leven valt het tegen
Ja.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:29 schreef Aiciu het volgende:
Als je vriedin zwanger wordt, blijft ze dan dik?
Oh.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:32 schreef klaprooss het volgende:
Soof bij de eerste heb ik altijd m'n veters kunnen strikken maar wie weet.
Oh chanty wat mooi weer!
En Fien
Volgens mij zijn we wel soortgelijk zwanger ja! Sowieso wel geloof ik met kapot bekken en zoon na dochter. Zou dat het zijn??quote:Op donderdag 10 maart 2016 07:17 schreef Lamb29 het volgende:
Wat jammer lb! Benieuwd naar de 40+1!
Kiwi mijn dochter kijkt over mijn schouder mee en dacht dat ik het was!gelijk aan mijn 35wk denk ik? (Ben nu 38 en ga hard
)
Quoi mooi beginnetje!
Denk dat Judith eerder komtquote:Op zondag 20 maart 2016 18:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Chantyben benieuwd of je veel verder komt dan Lucas zijn uitzettingsbevel.
Mooi Ela, leuk om te zien zo over elkaar.
Ik ben nu 7.2 dus nog niet fotowaardig, al is t wel aan t groeien want mn banden trekken flink.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Haha, en ik ruim écht niet op voor ik een foto maak. Ik hoop wel dat ik de perfectie en netheid een beetje los kan laten als de kleine er is. Al heb ik geen keus haha, zal wel vanzelf gaan. Ik ben echt een huismus en rust in huis betekend rust in m'n hoofd, chaos in huis betekend chaos in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:00 schreef Svane het volgende:
Chanty! Jouwe is zooooo prachtig mooi rond! Echt zo tof!
En Ela, je buik heeft een puntje!Ik denk dat je een meisje met knokige billetjes aan het creëren bent!
![]()
Fien alweer 21 weken, en Marjolijntje 20 weken! Mooie halverwegebollen zeg!
En Fien, ik word een beetje zenuwachtig van hoe perfect mooi en opgeruimd jouw huis op de achtergrond altijd is.
Het is pure jaloezie hoor! Juist heel mooi en rustig altijd, heerlijk!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:06 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Haha, en ik ruim écht niet op voor ik een foto maak. Ik hoop wel dat ik de perfectie en netheid een beetje los kan laten als de kleine er is. Al heb ik geen keus haha, zal wel vanzelf gaan. Ik ben echt een huismus en rust in huis betekend rust in m'n hoofd, chaos in huis betekend chaos in m'n hoofd.
Mooi marjolijntje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoppa, 17 weken! De belastingman, verzekeringsman én onze trouwfotograaf zagen het gisteren. Nou, dan is het zo hoor
Quoi wauw, dat is duidelijk ja!
-edit- oh mijn hemel wat een rotzooi, m'n moeder vermoordt mij als ze dit zietmaar goed, bezig geweest met
baby
kamer, dus alles naar deze kamer geschopt en niet meer naar gekeken.
quote:Op zondag 27 maart 2016 22:27 schreef Quoi het volgende:
Wow Klap, wat ziet dat er mooi uit
En Dot wat een verschil!
Iemand mijn paasei gezien?Ja, maar je hebt hem ook niet zo goed verstopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een duidelijk zwangere en ronde buik al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Dit was met 41 weken de laatste buikfotoquote:Op woensdag 30 maart 2016 16:16 schreef pinquit het volgende:
Wauw ChantyHoe groot was je de vorige keer op t eind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GM minibolBenieuwd hoe hard jij gaat.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Vanaf het begin start mijn buik al hoog. En ja, ik ben ook een giraf van >1.80mquote:Op maandag 4 april 2016 13:25 schreef Crumpette het volgende:
Chanty, wat ben je weer prachtig zwanger zeg!echt een mooie bol.
GM ik zie hem nog niet, sorrykomt vast snel!
Marjolijntje wat een leuke foto! Mooi bolletje en knus zo met je grote(en
dat je dat nog trekt! ik kan zo'n band echt niet meer verdragen op de buik!)
Quoi ook een mooi bolletje!hoog al lijkt het! Of je bent gewoon een giraffe van 1.80, dat kan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu 16w6d en ik zie echt een bol! Ik heb gisteren bij de Vero Moda een lange jurk en lange rok gehaaldSpijkerjasje er over, slippertjes aan en klaar! Ik merk dat ik sommige broeken beter niet meer kan aantrekken. Jurkjes kan nog wel
[ Bericht 18% gewijzigd door Soof-87 op 07-04-2016 17:52:08 ]:)
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef Burdie het volgende:
Woei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef Burdie het volgende:
Woei!Heb ik dat nou helemaal gemist Burd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!
En mooie bol
ik twijfelde ook al Kyara![]()
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:50 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:18 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh mijn god burdie! Ik moet er bijna van huilen, wat fantastisch!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben de afgelopen 3 weken maar een halve kilo aangekomen. Dat is voor het eerst zo weinig. Gelukkig maar, want het gaat erg hard
Ik heb niet echt een showable lijfquote:
[ Bericht 14% gewijzigd door Burdie op 10-04-2016 20:52:56 ]
SPOILER: 23 wekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 april 2016 20:44 schreef Burdie het volgende:
Wisseldagbuikfoto, 12 weken precies.
Wauw burd, je gaat echt hard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie hebben echt allemaal prachtige buikenkan niet wachten tot mijn buik er zwanger uitziet ipv vet
S. 2014
J. 2016
Jamaar zo hoog zit de baby nog nietquote:Op woensdag 13 april 2016 13:23 schreef Burdie het volgende:
Wat een verschil in buiken weer, en allemaal zo mooi.
Zo bijzonder dat daar nieuw leven in zit he![]()
.
Uni, dat is een echte meisjesbuikBen benieuwd of het klopt
.
[ Bericht 23% gewijzigd door Chanty op 14-04-2016 10:02:15 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
(Vrouwelijke?) darmen ftwquote:Op woensdag 13 april 2016 20:17 schreef ikke_84 het volgende:
Uni die is al duidelijk zeg! En wat zit je buik al hoog!
Ik ben benieuwd of burdie gelijk krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind m'n buik best groot, al kom ik echt weinig aan en ben ik zelfs een halve kilo afgevallen door alle drukte.
De ergste groeispurt heb ik denk ik al gehad rond 18 weken, ik ben benieuwd of er nog een volgt.
Dit tuniekje is van noppies maar heb ik overgenomen van Kursor. Verder veel zwangerschapskleding bij prenatal, H&M en ballyfasion.nl gehaald en mamalicious zit ook fijn.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:24 schreef Quoi het volgende:
Ik vind jullie allemaal even mooiEn het is al gezegd, maar wat een verschillen hč?
Nazil, jouw buik zit fijn wat lager. Er valt niet meer omheen te kijken hoor!
Uni, mooi! Ook zo van die fijne darmen hoog zitten. Lekker met je hand over je eigen darmen wrijven
Chanty, wat een bol! En waar haal jij je zwangerschapskleding? Leuk ding!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Is ook iets om trots op te wezen! Ik zou het heel leuk vinden als mensen het echt aan mij konden zien, want die onhandigheid is er al wel. Omdraaien in bed is al weken een crime, bandenpijn, rugpijn, nou ja laat ik maar ophouden met zeurenquote:Op zondag 17 april 2016 12:15 schreef Quoi het volgende:
Nou dankjeIk ben er ook best trots op, alhoewel het wat onhandig wordt. Jij krijgt any moment jouw spurt Nazil, wedden?
quote:Op zondag 17 april 2016 10:55 schreef Quoi het volgende:
21w fotootje!Jemig, de eerste maanden duurde het even voordat anderen het konden zien dat je zwanger bent, maar hier kunnen ze letterlijk en figuurlijk niet meer omheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
J. 2016
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:05 schreef Kyara het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon nog een kind zodat Ela dan buikfoto's kan maken....
Ik vind het meevallen, ik ben 24quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:58 schreef Chanty het volgende:
Wat een lieve reacties allemaalalle lof voor Ela.
En Miez lekker showen. Ben je zo jong dan? Herken het wel, bij Lucas dachten sommige mensen ook dat ik tienermoeder benbij de sportclub dacht iemand toen dat ik 20 ben dus die keek me ook raar aan toen ik zei zwanger te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |