En dit gewoon vertellen? V weet heel goed dat het witte scherm de ambulance is en dat hij die niet mag bellen tenzij ik er om vraag ( en dan moet hij nog weten wat er moet worden ingetoetst) .quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:13 schreef Sylver_ het volgende:
Mijn telefoon unlocked met mijn vingerscan. Alleen wel lastig dat het ook met een code kan (voor het geval je vingerscan niet lukt). Als je 3 keer de verkeerde code intoetst blokkeerd de telefoon voor 1 minuut (of langer als je het vaker doet), maar dan kan je nog wel noodnummers intoetsen.
Nora doet altijd graag alsof ze belt, dus nu ben ik elke keer bang dat ze per ongeluk het alarmnummer belt dan
Oh, misschien wel goed om te proberenquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:13 schreef AwayTL het volgende:
[..]
En dit gewoon vertellen? V weet heel goed dat het witte scherm de ambulance is en dat hij die niet mag bellen tenzij ik er om vraag ( en dan moet hij nog weten wat er moet worden ingetoetst) .
Yikes twinkel . Klinkt heel naar
Goede tip!quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:21 schreef Burdie het volgende:
Wij gebruiken Kids Place. Dat is een aparte omgeving waarin je precies kan aangeven wat wel en niet mag, heel fijn . Je kunt het dmv een pincode in het menu afsluiten.
Gemiddeld een week, je hebt het ergste nu wel gehad. Voordat alle plekjes niet meer zichtbaar zijn nog een week of twee dat ook alle korstjes weg zijnquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:31 schreef Cwen het volgende:
Oef Twinkle, wat naar! Maar fijn dat ze er niet zo'n last van heeft.
Die waterpokken hè, hoe lang duren die? Zaterdag zag ik de eerste, maar ze zit nu nog onder de blaasjes en we hebben al 5 nachten nauwelijks geslapen... Het moet toch zo zoetjesaan wel beter worden?
Klote hequote:Op donderdag 10 maart 2016 14:31 schreef Cwen het volgende:
Oef Twinkle, wat naar! Maar fijn dat ze er niet zo'n last van heeft.
Die waterpokken hè, hoe lang duren die? Zaterdag zag ik de eerste, maar ze zit nu nog onder de blaasjes en we hebben al 5 nachten nauwelijks geslapen... Het moet toch zo zoetjesaan wel beter worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |