Ik zie ook niet veel kwaad in kaastosti's. En pannenkoeken hoeven natuurlijk ook niet ongezond te zijn als er geen laag (poeder)suiker overheen gaat.
Ik maak zelf vaak havermoutpannenkoekjes met banaan, lekker zoet zonder suiker

Ik vind sommige keuzes van onze kdv ook wel .. ehm .. jammer. Weet niet wat een goed woord ervoor is. Niet onoverkomelijk iig, maar ik zou een andere keuze fijner vinden.
Zo is Nora gewend om water te drinken, maar op het kdv drinken alle peuters limonade. Als dreumes lukt het nog prima om haar iets anders te geven, maar als peuter natuurlijk niet.
En hagelslag, chocopasta, koekjes al bij de dreumesjes. En ze zijn nu 2 keer bij een uitstapje gaan eten bij de McDonalds, dat zou mijn keuze ook niet geweest zijn.
Misschien hadden we toch beter kunnen kiezen voor een antroposofisch-macrobiotisch kdv

Maar de leidsters zijn tof en ze luisteren ook erg goed als je dingen graag anders ziet en ze denken met je mee. En het belangrijkste; Nora heeft het naar de zin.
Spirit, je geeft aan dat het perfect weer moet zijn voordat ze naar buiten gaan, houdt dat in dat ze in de lente/zomer ook niet veel naar buiten gaan? Of op dagen zoals gisteren, wat fris maar erg zonnig?
Oh en Cwen, wat goed! Kan me voorstellen dat zo'n sprong voor een wat humeurige peuter kan zorgen idd