abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160629526
Cwen bij Sac zijn nog steeds niet alle waterpokken weg. Vooral op d'r buik waar d'r luier zitten zijn er nog wat. En die op d'r hoofd zien er nu uit als hele gele grote bergen prut. Geen idee wat dat is ik heb nu kokosvet gekocht en ga dat erin smeren kijken wat het doet. Hopelijk zijn ze bij Ellie snel weg.

Twink hoe is het nu met Djenna? Is het al geheeld?

Deze week was mijn hoofdpijn even weg, toen kreeg ik buikpijn weer hoofdpijn en had het heel koud nu wel weer wat fitter gelukkig. Ik voel alleen een verkoudheid aankomen Sac heeft hem al dus logisch dat ik hem ook krijg.

Afgelopen nacht was ze weer om 03:00 wakker en om 03:30 wilde ze er wel uit. Om 05:30 was ze weer wakker maar is ze toch weer gaan slapen tot nu *O* ik werd gewekt door Ean om 07:30 dus ik mag niet klagen.
  zondag 13 maart 2016 @ 08:56:50 #252
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160629619
Even tussendoor; het ging hier laatst toch om de Penelope filmpjes? Op kids-tube staan ze ook :)
pi_160629962
Ja, maar dat is maar 1 filmpje van vier minuten. Of ik kijk verkeerd. :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160629968
Lief dat jullie het vragen! De waterpokjes beginnen in te drogen, maar ze blijft uren wakker 's nachts. Mijn man had vannacht er genoeg van en ging de discussie aan, maar verder dat ze niet kan slapen en bij mama wil drinken of een dikke knuffel wil op papa's schoot (om daar in slaap te vallen) komt ze niet. Logisch, want ze is 2,5.
Dus nu mag ze zich 's nachts weer urenlang rustig drinken... Het zal wel overgaan voor ze 16 is, toch?

FR, die dikke korsten in haar haren heeft Ellie inderdaad ook! Lijkt op vocht, bloed en berg dat samengeklonterd is :X. Gelukkig heeft Ellie veel haar.
Maar is sac er ook nog steeds zo onrustig van?

Die peuterbuien zijn ook zo herkenbaar. Hier is tandenpoetsen echt een drama, maar dat moet van ons echt. Ik heb een klotegebit en ik wil proberen het hare zo lang mogelijk goed te houden. Dus dat gaat met dwang; het is even niet anders.
Verder is alles op het verkeerde moment fout: niet naar buiten, niet naar binnen, geen kleren uit, niet op het potje, etc., etc.
Het is ongelofelijk vermoeiend dit, want ik weet het gewoon niet meer. Wat kan je nou nog eraan doen?
Home is where the O+ is...
pi_160629978
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 08:56 schreef Tante_Soesa het volgende:
Even tussendoor; het ging hier laatst toch om de Penelope filmpjes? Op kids-tube staan ze ook :)
Nijn en Penelope staan hier nog op Netflix...
pi_160630006
Ja, hier ook. Vaag!

Wat betreft peuterbuien... ik geloof dat ik tot dusver I als dreumes veel lastiger vond dan nu als peuter. Ja, tandenpoetsen is een drama, en soms heeft ze echt geen zin in een schone luier of om aangekleed te worden. Maar dat valt altijd wel een beetje om te buigen en met een beetje geduld te regelen. (Of in geval van tandenpoetsen mbv de houdgreep. _O- .)
Ze is gewoon veel beter aanspreekbaar nu en haar buien zijn minder heftig en duren minder lang.
Kan natuurlijk ineens weer helemaal anders zijn, dus ik geniet maar gewoon heel erg van hoe ze nu is. O+. Voorbeeld: voorheen maakte ze enorm drama als ik wegging, en ook zelf spelen lukte maar moeilijk, ze wilde altijd dat ik bij haar bleef, met haar samen dingen deed. Toen ik vrijdagavond naar een vriendin ging, stond ze me heel enthousiast uit te zwaaien en spelen gaat ook zoveel beter. Ze gooit ook een stuk minder met spullen. Paar maanden geleden ging ze om het minste of geringste smijten met alles wat voor handen was als iets even niet lukte of als ze haar zin niet kreeg.

[ Bericht 49% gewijzigd door Franny_G op 13-03-2016 09:46:59 ]
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160630066
quote:
2s.gif Op zondag 13 maart 2016 09:40 schreef Franny_G het volgende:
Ja, hier ook. Vaag!
Hey, ik klaag niet! :P
pi_160630180
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 09:36 schreef Cwen het volgende:
Lief dat jullie het vragen! De waterpokjes beginnen in te drogen, maar ze blijft uren wakker 's nachts. Mijn man had vannacht er genoeg van en ging de discussie aan, maar verder dat ze niet kan slapen en bij mama wil drinken of een dikke knuffel wil op papa's schoot (om daar in slaap te vallen) komt ze niet. Logisch, want ze is 2,5.
Dus nu mag ze zich 's nachts weer urenlang rustig drinken... Het zal wel overgaan voor ze 16 is, toch?

FR, die dikke korsten in haar haren heeft Ellie inderdaad ook! Lijkt op vocht, bloed en berg dat samengeklonterd is :X. Gelukkig heeft Ellie veel haar.
Maar is sac er ook nog steeds zo onrustig van?

Die peuterbuien zijn ook zo herkenbaar. Hier is tandenpoetsen echt een drama, maar dat moet van ons echt. Ik heb een klotegebit en ik wil proberen het hare zo lang mogelijk goed te houden. Dus dat gaat met dwang; het is even niet anders.
Verder is alles op het verkeerde moment fout: niet naar buiten, niet naar binnen, geen kleren uit, niet op het potje, etc., etc.
Het is ongelofelijk vermoeiend dit, want ik weet het gewoon niet meer. Wat kan je nou nog eraan doen?
Wel veel wakker 's nachts dat heeft ze wel vaker en dan blijkt ze ziek te worden oid. Alleen trek ik het slecht.
  zondag 13 maart 2016 @ 12:51:37 #259
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_160633125
Dames, k mag bijna aanschuiven met mijn bijna 2 jarige mini vrouwtje ..

Zij slaapt momenteel in een slaapzakje maar wordt steeds vaker wakker zonder deze nog aan te hebben.

Nu wil ik overstappen op een dekbedje. Welke hebben jullie of weten jullie een fijn/veilig merk?

Ik kom deze tegen bij Baby-dump?
Is het wat? Ik zie dat hij uit 2 delen bestaat en uit 2 delen bestaat zodat hij zowel zomer als winter proof is :)

http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=185&merk=1656
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_160633279
Ik vind het niks Rijst, stug materiaal en het zakt steeds weg in het dekbedovertrek.

Hier hebben we ook een lastige periode gehad maar het gaat sinds zn 3e verjaardag even onwijs lekker O+ alleen van zindelijkheid wil meneer niks weten
pi_160633304
Wij hebben gewoon eentje van de Ikea, Rijst, gaat prima. Als ze eenmaal een groot bed krijgt, dan gaan we wel verder kijken naar een echt goed/mooi dekbed.
pi_160633330
Wij kochten meteen een vierseizoenen dekbed voor kinderen. Makkelijk bij incidenten ook. Maar das wel een 90x200 bed. Hebben we bij een beddenwinkel gekocht.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_160634328
Ferrari het gaat goed! Ze heeft er geen last of pijn van lijkt het. Het ziet er alleen niet uit.. maar we waren gewaarschuwd.

Toen Djenna 2 was heb ik voor haar een vier seizoensdekbed gekocht bij de hema ter grootte van een eenpersoonsdekbed. In het begin het bed wat korter opgemaakt zodat ze er niet onder kon kruipen maar het ging al best snel goed ^O^
  zondag 13 maart 2016 @ 13:46:35 #264
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_160634400
quote:
2s.gif Op zondag 13 maart 2016 12:59 schreef Franny_G het volgende:
Wij hebben gewoon eentje van de Ikea, Rijst, gaat prima. Als ze eenmaal een groot bed krijgt, dan gaan we wel verder kijken naar een echt goed/mooi dekbed.
Genoeg tips zie ik, thanks all..
Welke heb je voor I, Franny?! :)

En de prijs is dan ook wel overkomelijk.
Meteen ¤40 is dan voor 'even' een flinke uitgave ...
pi_160634680
Rijst, we hebben de Len Stjärna, dat dekbedje van 17,95, voor in een babybedje en ook het kussentje.
pi_160634888
Ik vind het altijd zo grappig als mijn vriend een dagje op stap is met I. Dan krijg ik de hele tijd foto's en filmpjes doorgestuurd. O+ . Updates van wat ze allemaal gegeten heeft en hoeveel poepluiers ze al heeft gehad. _O- . En verhalen over wat ze allemaal uitspookt. Ze zijn naar Schiphol samen, en daar heeft ze de bril van mijn vriend kapot gemaakt. Nu heeft hij het glas van een kant van zijn bril met een pleister vastgezet, geloof ik. _O- .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160635457
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 12:51 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dames, k mag bijna aanschuiven met mijn bijna 2 jarige mini vrouwtje ..

Zij slaapt momenteel in een slaapzakje maar wordt steeds vaker wakker zonder deze nog aan te hebben.

Nu wil ik overstappen op een dekbedje. Welke hebben jullie of weten jullie een fijn/veilig merk?

Ik kom deze tegen bij Baby-dump?
Is het wat? Ik zie dat hij uit 2 delen bestaat en uit 2 delen bestaat zodat hij zowel zomer als winter proof is :)

http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=185&merk=1656
Ik heb er nog een te koop. Van de ikea met 2 dekbedovertrekken amper gebruikt.
pi_160635808
Ik word zo blij van dit weer
! Lekker met de kinderen op pad helaas drama altijd als je ze de jas en schoenen aan wil doen pfff maar daarna gezellig O+
pi_160653677
Rijst, wij hebben er eentje van de Hema. Ze hebben daar zowel ledikant formaat als peuterbedformaat. Heel fijn dekbedje en leuke prijs.

Oh en hoi. Ik leef nog, maar heb vrij weinig te vertellen. Nou ja, genoeg te vertellen, maar ben eerst naarstig op zoek naar een webshop die dagen of uren verkoopt :+ We zitten een klein beetje in overlevingsmodus op het moment, maar met kleinste kabouter gaat het goed.
Heel scherp en bijdehand, maar je kan bijna niet anders verwachten met zo'n grote zus :+
Over 2 weken is ze jarig O+
  maandag 14 maart 2016 @ 07:50:41 #270
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_160653853
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 14:30 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik heb er nog een te koop. Van de ikea met 2 dekbedovertrekken amper gebruikt.
DM maar ff een foto, is het ledikantformaat?
Van alles trouwens.. :)
pi_160654003
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 07:50 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

DM maar ff een foto, is het ledikantformaat?
Van alles trouwens.. :)
Ledikant formaat.
Vanavond als ik thuis ben. Eerst deze pittige dag overleven.
pi_160670197
:W Ik kom hier voorzichtig aanschuiven met mijn twee peuters. :)
  maandag 14 maart 2016 @ 21:27:27 #273
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_160670336
Gefelicteerd met je peutertweeling! *G* *G*

ik heb zojuist kaarten besteld voor Het Zandkasteel. We gaan alleen met de meiden. Ik ben nu al benieuwd naar die snoetjes O+
pi_160670478
Het Zandkasteel is superleuk! Althans, voor de kinderen dan. :') L heeft echt genoten van die voorstelling toen ze een jaar of 3 was. :Y
pi_160670487
Wat gaaf Kyara! Je brengt me op een idee!

Sesamstraat van laatst viel zeer in de smaak .. wil zoiets nog wel een keer O+

Nikki welkom *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')