SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan wel TTchange laten doen andersquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar heb ik dat aan te danken, Ets?
ik nietquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:13 schreef Etsu het volgende:
blijkbaar hadden we een ONS op 26 januari 2014
was ik allang vergeten
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja gaat snel he
ik word n beetje treurig dat ik al 30% van mn leven op FOK! heb doorbracht
Is afgelopen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zo 4 handen op 1 buik kijken. Genotsprogramma.
quote:Meeste slachtoffers criminaliteit in Amsterdam, minste in Emmen
Dat klopt niet helemaal.quote:
Wow wil je niet zo grof zijn?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal.
in Schubbekutteveen zullen er nog wel minder slachtoffers zijn
Staat gewoon in de Van Dale hoorquote:
Het staat ook op de kaart van Nederland, maar wil nog niet zeggen dat je zo grof moet zijn op FOK!.quote:
Lolquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het staat ook op de kaart van Nederland, maar wil nog niet zeggen dat je zo grof moet zijn op FOK!.
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het staat ook op de kaart van Nederland, maar wil nog niet zeggen dat je zo grof moet zijn op FOK!.
mrsquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarstraks weer INTERESSANTE documentaire gezien met de mrs
veel plezier alvastquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarstraks weer INTERESSANTE documentaire gezien met de mrs
Weer eens wat anders dan chimiquote:
Cut it, cut it, cut it, cut itquote:
is denk ik iets van Nijmegen man, mijn moeder zegt dat ook heel vaak als ze nederlands praat en die heeft daar nederlands geleerdquote:
Denk het jaquote:Op woensdag 2 maart 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is denk ik iets van Nijmegen man, mijn moeder zegt dat ook heel vaak als ze nederlands praat en die heeft daar nederlands geleerd
het is niet fout neequote:Op woensdag 2 maart 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://nl.wiktionary.org/wiki/daarstraks
Je bent zelfquote:Op woensdag 2 maart 2016 12:11 schreef 2Happy4U het volgende:
http://i.imgur.com/AqGGMpJ.webm
Schattig.
EUHHHquote:Op woensdag 2 maart 2016 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent zelf
Wanneer gaan we je verjaardag vieren dan?
Wejohhquote:Op woensdag 2 maart 2016 12:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
EUHHH
Vanaf 21 maart wellicht. Twee weken vrij.
Nieuwe sollicitatie?quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wejohh
Naja heb ik inmiddels ook wat te vieren hopelijk
Werkquote:
Wooooop. Kun je eindelijk mij eens uit eten nemen.quote:
Voor je verjaardag tokquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wooooop. Kun je eindelijk mij eens uit eten nemen.
Toktokkiefokkiequote:
Distributiecentrum als magazijnmedewerker, voor Kruidvat is dat vooral volgens mijquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toktokkiefokkie
Waar heb je gesolliciteerd / werk gevonden?
Ah dus dat staat al vast?quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Distributiecentrum als magazijnmedewerker, voor Kruidvat is dat vooral volgens mij
Lekker anti-beveiliging maar oke, hopelijk wel moneyz![]()
Maar duurde paar weken voor ik aan de slag kon dus vandaar, moet nog even geduld hebben
Beetje ritmequote:Op woensdag 2 maart 2016 13:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ah dus dat staat al vast?Wel lekker die meuro's ja.
En je krijgt eindelijk weer een ritme.
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje ritme
Is van 2 tot 10nachtritmegod
Ja anders was het 6 tot 2. Zie je mij al om 5 uur sochtends op staan?quote:
ja gewoon doorhalenquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja anders was het 6 tot 2. Zie je mij al om 5 uur sochtends op staan?
Elke nacht doorhalenquote:
Al maanden weg in Afrika.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:36 schreef Fok-it het volgende:
http://www.findsophia.org/home/
Wat een leuk dingHopelijk is ze niet door een krokodil opgegeten
Sowieso midden in de jungle savonds laat pikkedonker, ja laat ik maar even wandelingetje maken in m'n eentje, moet kunnenquote:
Hoe kom je er trouwens bij dat ze bipolair? Zijn volgens mij hoop studenten in Nederland die anti-depressiva slikkenquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze kijkt ook een tikkeltje vreemd uit de ogen
Hadden haar ouders gezegd in interview.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kom je er trouwens bij dat ze bipolair? Zijn volgens mij hoop studenten in Nederland die anti-depressiviteit slikken
Oh, ja dat maakt het er niet veel beter op neequote:Op woensdag 2 maart 2016 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hadden haar ouders gezegd in interview.
Die ga je echt nooit meer vinden.quote:Haar ouders voegen op de website toe dat hun dochter soms overprikkeld kan raken, als er veel onrust om haar heen is. Bij Sophia is een paar jaar geleden een bipolaire stoornis vastgesteld.
Toch vraag je je dan af waar ze heen zou moeten zijn geweest, als dat hele park uitgekamd wordt en je ziet geen sporen van een misdrijf of ongevalquote:
Ach, kan ook gewoon een naief grietje geweest zijn die nog vrijwillig met iemand mee is gegaan ookquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch vraag je je dan af waar ze heen zou moeten zijn geweest, als dat hele park uitgekamd wordt en je ziet geen sporen van een misdrijf of ongeval
Denk dat dat erger voor die ouders is om te horen dan dat ze ergens van een klif is afgevallenquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, kan ook gewoon een naief grietje geweest zijn die nog vrijwillig met iemand mee is gegaan ook
Ik hoop het. Dan maar Clinton, alles beter dan Trumpquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Kan mn betje al wel verzilveren nu zo'n beetje.
Altijd gezegd. Maar volgens VA keek ik te veel FOXquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:30 schreef Fok-it het volgende:
Sanders was vanaf het begin toch al wel wisfull thinking
Wel extreem mee oneens, Clinton heeft al laten merken dat ze staatsgevaarlijk is in haar gedrag.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoop het. Dan maar Clinton, alles beter dan Trump
Beetje kiezen tussen Wilders en Roemer in Nederlandquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel extreem mee oneens, Clinton heeft al laten merken dat ze staatsgevaarlijk is in haar gedrag.
Trump gaat toch veel milder worden als ie kandidaat is.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje kiezen tussen Wilders en Roemer in Nederland
Dus je denkt dat dat extreme alleen maar zieltjes winnen is om vervolgens als president een hele andere koers te varen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Trump gaat toch veel milder worden als ie kandidaat is.
Is jaren democraat geweest.
Dat heeft iedere president de laatste decennia gedaan jaquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:34 schreef Fok-it het volgende:
Dus je denkt dat dat extreme alleen maar zieltjes winnen is om vervolgens als president een hele andere koers te varen?
Klopt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:35 schreef Mortaxx het volgende:
President heeft toch niet zoveel macht dus maakt ook weinig uit
Je bedoelt globaal gezien of vanwege de senaat?quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:35 schreef Mortaxx het volgende:
President heeft toch niet zoveel macht dus maakt ook weinig uit
Is gitmo al dicht?quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Je ziet het wel aan Obama, wat is er nou veranderd de laatste 8 jaar?
Gewoon doorgegaan op Bush-light
senaat en housequote:Op woensdag 2 maart 2016 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt globaal gezien of vanwege de senaat?
Gewoon globaal neem ik aan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt globaal gezien of vanwege de senaat?
Dat vergeten we even.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
begon Obama niet met een meerderheid
Dat klinkt wel aannemelijk ja. Zijn uitspraken in de media zul je sowieso niet 1,2,3 hier horenquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Zeker in west-europa nemen wij dat allemaal wat te serieus, omdat wij niet gewend zijn aan zulke leiders.
Ik kijk soms Poolse tv, maar Trump is echt 100x genuanceerder dan Putin, maar zo werkt de politiek nu eenmaal daar.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klinkt wel aannemelijk ja. Zijn uitspraken in de media zul je sowieso niet 1,2,3 hier horen
ALs je gewoon gestopt was gebleven was het nu niet zo moeilijk geweestquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:46 schreef Etsu het volgende:
Hrmpf, hele dag niet roken maandag was veel makkelijker dan nu.
Nu denk ik er hele tijd aan.
Ja i know.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ALs je gewoon gestopt was gebleven was het nu niet zo moeilijk geweest
quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Of als je nu de toespraken van de PiS soms hoort.
Als je dat in Nederlands zou vertalen denk je echt dat het Poolse rijk binnekort in opstand komt om heel Europa in te pikken
Niet doenquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja i know.
maargoed, we beginnen weer opnieuw
heel goed dus niet weer opnieuw beginnenquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
huh?
gister heb ik gerookt, vandaag niet
Nauwelijks vergeleken met stoppen met drinken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:47 schreef Etsu het volgende:
kreeg je veel last van ontwenningsverschijnselen ins?
ik bedoelde daarmee dat ik weer opnieuw ga beginnen met hele dag niet rokenquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heel goed dus niet weer opnieuw beginnen
125 euro per maand kinderbijslag binnekort in polen.quote:
Lekker hoor. Maar heb je op jonge leeftijd ook wel nodigquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
125 euro per maand kinderbijslag binnekort in polen.
per kind.
Mijn ouders worden schat hemeltje rijk.
In polen is dat echt een gigantisch bedrag he.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Maar heb je op jonge leeftijd ook wel nodig
Is dat sinds kort ingevoerd dan?quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In polen is dat echt een gigantisch bedrag he.
Doe het x3 en het zou overeen komen met wat je in Nederland zou krijgen.
Ja door nieuwe regering.quote:
Deel gewoon op spaarrekening zetten elke maand, koekoekquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja door nieuwe regering.
Gemiddelde salaris is netto maar 800-900 ofzo.
2 kinderen je pakt gewoon even 250 per maand.
Kapot veel meer dan in nederland![]()
Echt goede maatregel van nieuwe regering, ook al is het niet echt mijn partij.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deel gewoon op spaarrekening zetten elke maand, koekoek
Waren toch juist vieze rellen tegen nieuwe regering?quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt goede maatregel van nieuwe regering, ook al is het niet echt mijn partij.
Ja, maar ze hebben wel meerderheid gepakt he.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren toch juist vieze rellen tegen nieuwe regering?
daar hebben linksen wel een handje van. Gelukkig zegeviert de zwijgende meerderheidquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren toch juist vieze rellen tegen nieuwe regering?
Dat blijkt wel ja.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
En op het moment dat je geld gaat steken in je eigen bevolking, dan ben je zo weer populair.
Maar ja, waren maar een paar honderdduizend mensen die protesteerde.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat blijkt wel ja.
Waan van de dag dit dat
Als je uit Nederland komt wel jaquote:
Ik ga kindjes opvoeden in Polen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja door nieuwe regering.
Gemiddelde salaris is netto maar 800-900 ofzo.
2 kinderen je pakt gewoon even 250 per maand.
Kapot veel meer dan in nederland![]()
Eens.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:17 schreef TakAFCA het volgende:
ik lees nu mijn dms door op dit account.
Ik
bantsquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
had gelachen om Leicester
Gelijk spelen en alsnog uitlopen LOL
Komt een beer bij de bakkerquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet nog een uur aan college terugluisteren. vermaak mij.
Dan luister je het nooit meerquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Komt een beer bij de bakkerquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
snap deze nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Komt een beer bij de bakker
Vraagt de beer: heb je nog bruin brood
Zegt de bakker: Nee alleen nog wit brood
Zegt de beer : maakt niet uit Ik ben toch op de scooter
quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:14 schreef JanCees het volgende:
Wat is het verschil tussen een Jood en een pizza?
- Een pizza schreeuw niet in de oven
Zou geen college kunnen kijken en fokken tegelijkquote:
Luister alleenquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou geen college kunnen kijken en fokken tegelijk
quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:20 schreef JanCees het volgende:
Muhammed komt bij de dokter: ”Elke keer als ik seks heb met een blank meisje doen mijn ogen pijn”
– Dan ben je waarschijnlijk allergisch voor pepperspray..
quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Derksen zat vanavond bij Pauw als de spreekbuis van Munsterman
Lol wat gaan ze serieus licensie kwijtraken?quote:
Ja, van oostveen zei dat.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol wat gaan ze serieus licensie kwijtraken?
Heftigquote:
LOL.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De KNVB is veeeeeeeel te streng voor FC Twente want ze zijn al heel zwaar gestraft
Pas 1 mei dacht ikquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Nou, eindigen we in ieder geval nog voor Twente dit seizoen
Dat daar duidelijkheid over wordt verschaft bedoel je?quote:
Dan is het nieuwe metingsmoment of ze categorie hoger komen dacht ik.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat daar duidelijkheid over wordt verschaft bedoel je?
Dan zou ik niets meer supporten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Ben benieuwd of alle Twente-supporters dan zullen overstappen naar Heracles
Lijkt me ook niet neequote:Op donderdag 3 maart 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Stel Feyenoord was eraf gegaan, kan niet zomaar voor sparta zijn
Zou ik nog minder snappen eigenlijk. Buitnelandse competitie heb je toch altijd minder meequote:
Nee joh.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik nog minder snappen eigenlijk. Buitnelandse competitie heb je toch altijd minder mee
Nee maar als supporter bedoel ik. Dan zou ik opeens ik zeg maar wat, Bayern moeten gaan supporteren ofzo op de manier dat ik nu Feyenoorder ben. Zal nooit hetzelfde zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee joh.
Alsof de eredivisie boeiend is als je club failliet is.
Zou er geen seconde naar kijkenen zonder Feyenoord hoor.
Het verschil zit wel dat schalke bijna naast de deur ligt, er al veel twente supporter sheen gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar als supporter bedoel ik. Dan zou ik opeens ik zeg maar wat, Bayern moeten gaan supporteren ofzo op de manier dat ik nu Feyenoorder ben. Zal nooit hetzelfde zijn
Ja, dat zal dna wel anders zijn ja.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het verschil zit wel dat schalke bijna naast de deur ligt, er al veel twente supporter sheen gaan.
Zou het wel weten als je met een uurtje daar bentquote:Op donderdag 3 maart 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat zal dna wel anders zijn ja.
Arnhem-Dortmund heeft dat ook wel een beetje van horen zeggenx
gngnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |