Kennelijk hebben dikke konten de voorkeur. Daar kun je allerlei waardeoordelen aan verbinden of kromme vergelijkingen op los laten maar blijkbaar is een lekkere dikke bolle kont in trek.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:16 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
[..]
En De Telegraaf is de meest gelezen krant..
neuk meteen iemand van 9quote:
U wot mate, waar komt dat opeens vandaan?quote:
Nee heb je gelijk in maar de personen die hij noemde zijn wel echt twee totaal andere categorien en dat is toch niet heel gebruikelijk?quote:Op woensdag 2 maart 2016 07:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja echt raar als mensen geen volledig homogene smaak hebben :s
van die zielige kipfiletjes t.h.t. gisterenquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:54 schreef Apekoek het volgende:
Dunne reet leuk vinden is pas waardeloos.
Ok, daar heb ik dan geen ervaring mee.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:55 schreef darkbright het volgende:
[..]
zolang de clit niet te dik en vlezig is
zon dikke taaie knikkerquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:55 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok, daar heb ik dan geen ervaring mee.
Als je daar van houdt zit je hier in NL wel goedquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:54 schreef Apekoek het volgende:
Dunne reet leuk vinden is pas waardeloos.
Heb het idee dat dat 10 jaar geleden nog heel anders was.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Kennelijk hebben dikke konten de voorkeur. Daar kun je allerlei waardeoordelen aan verbinden of kromme vergelijkingen op los laten maar blijkbaar is een lekkere dikke bolle kont in trek.
dat is met alle modeverschijnselen zo. Ooit gezien wat voor varkens er in 'de franse tijd' werden gezien als schoonheidsideaal?quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het idee dat dat 10 jaar geleden nog heel anders was.
Ja ik ook. Maar al vanaf mijn eerste interesse in meisjesbillen op een jaar of 12-13 hield ik al van de dikkere billen. Ik was toen al trendsetter.quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het idee dat dat 10 jaar geleden nog heel anders was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |