Oscar 2017 gaat naar de NPO.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ze zitten echt met z'n drieën op Zijlstra in te hakken, afgewisseld met shots van een hoofdschuddende moslima en een aantal donkere mensen die bewust close in beeld worden genomen....
Redelijk bizarre televisie.
quote:Op maandag 29 februari 2016 23:32 schreef Abed het volgende:
Vrij land maar wel handen moeten schudden
Lees even verderquote:Op maandag 29 februari 2016 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Inderdaad
Hij bedoelt art. 6 van de Grondwet
Ik vind dat dus weer makkelijk gelul. Vind je het gek dat hun woorden niet waar worden gemaakt in een kabinet met de PvdA. Bij elke scheet van de PvdA gillen de VVD-adepten en andersom geldt dat ook. Beide partijen moeten hun eigen achterban tevreden blijven houden. In dit vraagstuk is wat mij betreft geen middenweg: het is dit ÓF het is dat. Halfbakken is kudt.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Halbe wordt ingezet om kiezers van de PVV af te snoepen om op z'n tijd het rechtse geluid van de VVD te laten horen. Om er vervolgens niets mee te doen.
Ik moest ook even grimlachen.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:33 schreef Joezi het volgende:
Een rechtschmens die over gelijkheid spreekt![]()
![]()
![]()
Nee dat kan ik me voorstellen. Ik was natuurlijk in de war met de heer Spong. De dwaasquote:
Interesseren of niet, je hebt er mee te dealen. Dat proberen ze.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Halbe kwam hier goed uit de verf, juist omdat hij als enige het andere standpunt had.
Het probleem van Halbe en de VVD is, dat het ze wezenlijk geen hol interesseert. Denk aan sturmbannführer Dijkhoff die Oranje overspoelde met vluchtelingen.
Juist nietquote:Op maandag 29 februari 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk minder Spong dit jaar.
#praypraypraypraypraypray
Dijkhoff handelt namens het kabinet. Het kabinet is niet de VVD. Het kabinet is een samenwerking van VVD en PvdA. Zijlstra is fractievoorzitter van de VVD en vertolkt het VVD-geluid, net zoals Frits Bolkestein dat eind jaren 90 deed.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Halbe kwam hier goed uit de verf, juist omdat hij als enige het andere standpunt had.
Het probleem van Halbe en de VVD is, dat het ze wezenlijk geen hol interesseert. Denk aan sturmbannführer Dijkhoff die Oranje overspoelde met vluchtelingen.
De VVD heeft deze coalitie toch zelf gesloten?quote:Op maandag 29 februari 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat dus weer makkelijk gelul. Vind je het gek dat hun woorden niet waar worden gemaakt in een kabinet met de PvdA. Bij elke scheet van de PvdA gillen de VVD-adepten en andersom geldt dat ook. Beide partijen moeten hun eigen achterban tevreden blijven houden. In dit vraagstuk is wat mij betreft geen middenweg: het is dit ÓF het is dat. Halfbakken is kudt.
quote:Op maandag 29 februari 2016 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Juist niet
Eindelijk iemand aan tafel met rechtstatelijk besef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |