Of in bad of iets mee maken (pannekoekjes bakken?) maar niet meer zo geven denk ik inderdaad..quote:Op woensdag 2 maart 2016 07:44 schreef pinquit het volgende:
Er blijft dat toch alleen maar een flesje bijna water over? Ik denk dat je dat moet weggooien
Hij wordt niet huilend wakker. Hij wordt gewoon wakker en dan probeer ik speen, knuffel en alles wat ik kan doen zonder eten. Maar dan gaat hij toch huilen na tien minuten. En dan leg ik hem maar aan. Daarna slaapt hij weer. Maar dan krijgt hij om 0:30 een fles en borst dan slaapt hij nog maar 2 uur achter elkaar. Je zou verwachten dat ie dan langer kan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 08:50 schreef pinquit het volgende:
Buhhh Estryswordt hij altijd huilend wakker? Kan hij nog ergens anders last van hebben dan honger?
Zou s avonds een badje iets zijn?
Hoe is zijn ontlasting?
Baaaah! Je steelt mijn grap.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:05 schreef FlyingFish het volgende:
Die van mij kan alleen waterkoker zeggen
Nee, zou dat helpen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:09 schreef Selvaria het volgende:
Maarvoor de pittige nachten Estrys.
Waren jullie nou ook al bij een osteopaat geweest met A.?
Wij hebben een quooker, M snapt straks helemaal niet dat gekookt water uit iets anders dan een kraan zou moeten komenquote:Op woensdag 2 maart 2016 09:07 schreef Selvaria het volgende:
Die van mij herkende de fluitketel op de plaatjes niet en zei 'waterkoker', moet ik me nu zorgen maken om haar ontwikkeling?
Was bij ons ook, maar CB mevrouw zei dat dit typisch het patroon van een borstvoedingskindje is. Rond 4 maanden buigt de curve iets af. Als ik de stats van W. zie in een ander berichtje zie ik niet in dat je je heel veel zorgen moet maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:14 schreef silliegirl het volgende:
Binnenwals; ik kom dus net van het CB en W. is maar matig aangekomen. Nu buigt de curve af. Ook de WHO curve dipt. Advies; doe maar rijstebloem door de fles (fles? Welke fles?) en start met bijvoeding.Maar ik wilde rapley'en met 6 maanden..
Als verklaring zei de beste mevrouw dat m'n melk niet meer genoeg voedingsstoffen zal bevatten nu ik weer werk. Maar dat kan niet, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |