En dan boos zijn als het op is.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
1 Maisboogie zet ook geen zoden aan de dijk he... Hier gaat er 10 op achter elkaar. Zit helemaal niets in natuurlijk.
Ze liggen bij onze AH:quote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Waar vind je de maisboogjes bij de AH ongeveer?
Mijn baby sliep van 20.15 tot 07.00u!
Ja dat ook. Sjaak herkent de zak ook heel goed. Die wijst dan heeeeeel enthousiast en is dan boos als hij niets krijgt.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ze liggen bij onze AH:
Bij binnenkomst linksaf, richting kassa's, naar buiten lopen, weer links, naar binnen bij de Etos en dan onderin bij de babyvoeding.
Had ik niet goed onthouden dan. Zal eens kijken, er is wel een jumbo in de plaats waar ik werk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
AH verkoopt ze niet helaas, Jumbo wel en sommige Etos-winkels.
Ze doen hier niet aan grote AH'squote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:47 schreef Krisvc het volgende:
Onze AH verkoopt wel maisdingen. Wortelknabbels van Goodies. Liggen bij de babyvoeding. Zijn alleen bij de grote AH's te krijgen.
+1 alleen ik moet wel 100 keer stukjes van de grond rapen en na elke maaltijd dweilen en kinderstoel schoonmaken. Dus eigenlijk kost het me meer werk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:07 schreef Selvaria het volgende:
Wat grappig hoe motivaties kunnen verschillen ff, ik zie rapley altijd als veel makkelijker dan voeren met een lepel, en ik ben echt lui as fuck.Ik gooi wat dingetjes op N.'s plankje en zij doet de rest.
![]()
Hier gooit ze alleen eten op de grond als ze uitgegeten is. Zodra er iets op haar blad ligt valt ze aan als een uitgehongerd beest.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:47 schreef Mariposas het volgende:
[..]
+1 alleen ik moet wel 100 keer stukjes van de grond rapen en na elke maaltijd dweilen en kinderstoel schoonmaken. Dus eigenlijk kost het me meer werk.
Zou ik wel doen jaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:02 schreef SaskiaR het volgende:
Mn baby is stuk... ze huilt al n uur, enorm snothoofd, wil niet echt drinken, heeft 38,4...
Pcm doen?
Elke dag een potjeshoeveelheid groente of fruit. Ik heb wel het idee dat het iets doet hoor, toch minder natte spuug, maar net als de dikke voeding komt ook het vaste voedsel soms naar boven. Niet meer projectielquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:18 schreef Estrys het volgende:
Krijgt hij al meer vaste voeding erbij Pinq?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |