allereerst er zit een verschil tussen wax, gel en pomade.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:47 schreef Baas_bas het volgende:
Al die dure afzetterij gel slaat nergens op
Ik heb serieus zo'n potje wax van de Action, 1,60¤ of zo kostte het en ik doe er nu al een halfjaar mee. Heb pas 10% gebruikt of zo. Heb ook fucking dik haar en het is de sterkste die ik ooit gehad heb.
Beste gel/wax die ik ooit gebruikt heb. Al die dure merkshit dat is allemaal geldklopperij en die doen t vaak minder goed
minder gebruiken mijn haar glimt niet meer dan normaalquote:Op maandag 29 februari 2016 19:46 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Vieze zooi dat, enorm vet en ik vind het geen gezicht. Het haar glimt er enorm van, zelf gebruik ik Matt Clay Wax van Wella. Blijft erg goed zitten en geeft een matt effect. Vind ik persoonlijk veel mooier.
het houdt je haar in model daar gaat t omquote:Op maandag 29 februari 2016 20:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
allereerst er zit een verschil tussen wax, gel en pomade.
ten tweede zo duur is een blik murrays niet.
4 euro en doe er zo 3 maanden mee
Gel ziet er niet uit.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:19 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
het houdt je haar in model daar gaat t om
zolang t werkt gewoon voor de goekokopste ggaan joh
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:47 schreef Baas_bas het volgende:
Al die dure afzetterij gel slaat nergens op
Ik heb serieus zo'n potje wax van de Action, 1,60¤ of zo kostte het en ik doe er nu al een halfjaar mee. Heb pas 10% gebruikt of zo. Heb ook fucking dik haar en het is de sterkste die ik ooit gehad heb.
Beste gel/wax die ik ooit gebruikt heb. Al die dure merkshit dat is allemaal geldklopperij en die doen t vaak minder goed
serieus ik heb echt altijd gezeik gehad met die 10 euro tube dingenquote:
Dan heb je geluk met je haartype, ik heb van nature veel haar op m'n kop maar het is heeeeel fijn. Dus zonder enig product ligt het helemaal plat en lijkt het net alsof het erop getekend is met een dikke viltstift.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Haal echte pommade.
Fuck haar producten trouwens, heb lekker zacht haar van nature, heerlijk.
Met blauwe reuzel lukt het mij wel aardigquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:25 schreef shiftsix het volgende:
[..]
maar die zijn wel minder goed qua hold
ja die en suavecito zijn goedquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Met blauwe reuzel lukt het mij wel aardig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |